eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Część I: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jastkowice. Część II: Przebudowa dróg wew. na terenie Gminy Pysznica w miejscowościach: Brandwica, Krzaki i Jastkowice.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jastkowice.
Część II: Przebudowa dróg wew. na terenie Gminy Pysznica w miejscowościach: Brandwica, Krzaki i Jastkowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322

1.5.2.) Miejscowość: Pysznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 841 00 04

1.5.8.) Numer faksu: 15 841 00 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pysznica.bip.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jastkowice.
Część II: Przebudowa dróg wew. na terenie Gminy Pysznica w miejscowościach: Brandwica, Krzaki i Jastkowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed384e39-152b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jastkowice na dz. nr ewid. 3922, 3925.

1.1.15 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Pysznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 917695,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jastkowice na dz. nr ewid. 3922, 3925. Inwestycja polega na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych w następującym zakresie: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego, wykonanie poboczy drogi. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawę komunikacji na istniejącym terenie. Podstawowe parametry drogi: Kategoria obciążenia ruchem: KR 1-2, szerokość drogi wewnętrznej: 3,5 m, szerokość poboczy: 0,5 m, długość odcinka : 668 m, od km 0+250 do km 0+918

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.5.) Wartość części: 342294,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brandwica od km 0+000 do km 0+132, działka nr ewid. 236. Inwestycja polega na przebudowie drogi wewnętrznej w następującym zakresie: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, Wykonanie warstwy wiążącej, Wykonanie warstwy ścieralnej, Wykonanie poboczy drogi wewnętrznej, Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: Poprawa komfortu mieszkańców, Poprawa warunków dla pieszych, Poprawę komunikacji na istniejącym terenie, Podstawowe parametry drogi: Kategoria obciążenia ruchem: KR 1-2, Szerokość drogi wewnętrznej: 3,0 m, Szerokość poboczy: 0,5 m, Długość odcinka : 132 m.
Zadanie 4: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Krzaki od km 0+000 do km 0+258, działka nr ewid. 808/1. Inwestycja polega na przebudowie drogi wewnętrznej w następującym zakresie: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, Wykonanie warstwy wiążącej, Wykonanie warstwy ścieralnej, Wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: Poprawa komfortu mieszkańców, Poprawa warunków dla pieszych, Poprawa komunikacji na istniejącym terenie. Podstawowe parametry drogi: Kategoria obciążenia ruchem: KR 1-2, Szerokość drogi wewnętrznej: 4,0 m, Szerokość poboczy: 0,5 m, Długość odcinka : 258 m.
Zadanie 5: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Krzaki od km 0+000 do km 0+121, działka nr ewid. 751/4. Inwestycja polega na przebudowie drogi wewnętrznej w następującym zakresie: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, Wykonanie warstwy wiążącej, Wykonanie warstwy ścieralnej, Wykonanie poboczy drogi wewnętrznej, Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: Poprawa komfortu mieszkańców, Poprawa warunków dla pieszych, Poprawa komunikacji na istniejącym terenie
Podstawowe parametry drogi: Kategoria obciążenia ruchem: KR 1-2 Szerokość drogi wewnętrznej: 3,5 m, Szerokość poboczy: 0,5 m, Długość odcinka : 121 m.
Zadanie 9: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jastkowice od km 0+000 do km 0+493, działka nr ewid. 3257. Inwestycja polega na przebudowie drogi wewnętrznej w następującym zakresie: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, Wykonanie warstwy wiążącej, Wykonanie warstwy ścieralnej, Wykonanie poboczy drogi wewnętrznej, Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: Poprawa komfortu mieszkańców, Poprawa warunków dla pieszych, Poprawa komunikacji na istniejącym terenie. Podstawowe parametry drogi: Kategoria obciążenia ruchem: KR 1-2, Szerokość drogi wewnętrznej: 4,0 m Szerokość poboczy: 0,5 m. Długość odcinka : 493 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.5.) Wartość części: 575401,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postepowaniu w części I nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541333,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541333,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541333,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „MOLTER” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008032442

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541333,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 51 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.