eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce1ed58-dcfb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043033/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182162

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje następujące usługi realizowane na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni:
a) wycinkę drzew, krzewów, żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonaniu usługi,
c) frezowanie pni po ściętych drzewach,
d) nasadzenia drzew, krzewów wraz z materiałem i pielęgnacją,
e) doraźną pielęgnację krzewów i żywopłotów,
f) usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
g) ocenę stanu zdrowotnego drzew

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 223291,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (prac) pielęgnacyjnych obejmujących dwukrotne cięcia formujące krzewów i żywopłotów na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni o łącznej długości 37 415 mb w zakresie Części 2 postępowania (wskazanej w Załączniku nr 1 do wzoru umowy).
2) Usługa będzie realizowana w odniesieniu do każdego z terenów objętych przedmiotem Umowy dwuetapowo w terminach:
• pierwsze cięcie – czerwiec/ lipiec 2023 roku (18 707,50 mb),
• drugie cięcie –wrzesień/ październik 2023 roku(18 707,50 mb) .
3) Każdy z etapów usługi ma być zrealizowany w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych, przy czym czas realizacji usługi stanowi kryterium oceny ofert.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę obejmuje:
a) mechaniczne oraz ręczne cięcia formujące krzewów i żywopłotów wraz z usunięciem ściętego urobku,
b) usunięcie słabych, chorych oraz obumarłych krzewów/fragmentów żywopłotów, w porozumieniu z Zamawiającym,
c) ewentualne nasadzenia nowych egzemplarzy roślin – w przypadku ich bezzasadnego usunięcia, bądź zniszczenia,
d) utrzymanie porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących
z terenem prac,
e) wywiezienie pozostałości po wykonanych usługach – bezpośrednio po ich zakończeniu,
f) utylizacja urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 231973,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje ręczne i mechaniczne dwukrotne koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
w Gdyni o łącznej powierzchni 419 072 m2 w zakresie Części 3 postępowania zgodnie
z Załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy.
2) Usługa będzie realizowana w odniesieniu do każdego z terenów objętych przedmiotem umowy dwuetapowo w terminach:
• pierwszego koszenia - czerwiec/ lipiec 2023 roku (209 536 m2),
• drugiego koszenia - wrzesień/ październik 2023 roku (209 536 m2).
3) Każdy z etapów usługi ma być zrealizowany w ciągu maksymalnie 40 dni roboczych, przy czym czas realizacji usługi stanowi kryterium oceny ofert.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę obejmuje:
a) przygotowanie terenu do koszenia (usunięcie gałęzi, kamieni, gruzu, puszek metalowych i innych zanieczyszczeń),
b) mechaniczne i ręczne koszenie terenów wraz ze zgrabieniem urobku oraz ewentualnymi zanieczyszczeniami,
c) stosowanie osłon przed uszkodzeniem i zabrudzeniem pojazdów oraz budynków w pobliżu koszonych terenów,
d) usunięcie skoszonej zieleni z ciągów komunikacyjnych (chodniki/jezdnia), opasek przy budynkach, okienek piwnicznych, wnęk itp. – bezpośrednio po skoszeniu,
e) bieżące wywiezienie i utylizację urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami, we własnym zakresie i własnym staraniem w ramach otrzymanego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 467265,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178956,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220810,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Artur Miszke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891778211

7.3.3) Ulica: Słodkie Rowy 1d

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261845,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261845,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261845,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Podmokły GREEN NORD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811750028

7.3.3) Ulica: Muchowskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261845,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.