eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3117000

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 5065420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/767281

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1900db8-f3ed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050898/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Udzielenie gminie Dąbrowa Biskupia kredytu długoterminowego w wysokości 929182,32 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 488202,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia
2. Warunki kredytu:
Kwota kredytu 929 182,32 zł.
Kredyt będzie dostępny bezpośrednio po zawarciu umowy.
Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego złożonego Wykonawcy nie później niż na 3 dni robocze przed planowaną datą wypłaty i nie później niż do dnia 29.12.2023r.
Spłata odsetek od kredytu rozpocznie się od dnia zaciągnięcia kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu.
Spłata kredytu od 01.01.2024r. do 31.12.2035r.
Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2023r.
Spłata kredytu nastąpi w równych ratach miesięcznych, po upływie okresu karencji, od dnia 01.01.2024r. płatnych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.
Kredyt będzie udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o oferowaną marżę banku, która jest wiążąca w całym okresie kredytowania.
Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego).
W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem stron zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M bez kosztów obciążających Zamawiającego.
W przypadku gdy stawka bazowa WIBOR 1M będzie ujemna, to do czasu osiągnięcia przez nią wartości dodatnich, przyjmuje się do wyliczenia odsetek stawkę bazową równą 0.
Kredyt zostanie przekazany przelewem na rachunek bankowy Gminy Dąbrowa Biskupia w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim o numerze 84 9551 0002 0200 0101 2000 0001.
Udzielenie kredytu nie może być uzależnione od zmiany bankowej obsługi budżetu gminy na bank kredytujący.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu.
Wykonawca nie będzie żądał od Zamawiającego żadnych innych dodatkowych opłat ani prowizji poza określonymi w złożonej ofercie.
Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy Dąbrowa Biskupia z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający nie wyraża zgody na poddanie się egzekucji w trybie art. 777 k.p.c.
Do wyliczenia odsetek przyjęta będzie rzeczywista liczba dni kalendarzowych w poszczególnych miesiącach i w roku.
Wykonawca na co najmniej 3 dni robocze przed upływem terminu kolejnej raty poinformuje pisemnie o wysokości odsetek.
W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek będzie dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek.
Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania, jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłat. Zdarzenie możliwe jest w przypadku osiągnięcia przez Zamawiającego dobrego wyniku finansowego potwierdzonego nadwyżką budżetową. Wykonawca dokona stosownego przeliczenia spłaty rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku złożonego przez Zamawiającego. Za powyższe czynności Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
3. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Sytuację finansową i zdolność kredytową Gminy Dąbrowa Biskupia określają dokumenty stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470647,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470647,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470647,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891060432

7.3.3) Ulica: Poznańska 13

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-230

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470647,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.