eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-898d32e0-bcb4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 ( w trybie zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA—RPLD.07.04.03-10-0035/19-00 z 31.05.2022 r. na realizację projektu unijnego pn. „Fun laboratory – Konstantynów Łódzki myśli kreatywnie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7” na działkach o nr ewidencyjnych 112/4, 118/5, 121/1, 121/2, 121/3, 121/4, 121/5, 121/6, obręb K-12 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzję o pozwoleniu na budowę/ względnie zgłoszenie robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania inwestycji, dokumentacji powykonawczej (oznaczoną w dalszej części umowy również jako dokumentacja projektowa) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanego zadania inwestycyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach:
1) Etap I obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego oraz pozyskanie wszystkich wymaganych polskim prawem decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń na wykonywanie robót budowlanych,
2) Etap II obejmuje:
a) wyburzenie istniejących budynków kolidujących z planowaną inwestycją,
b) przełożenie elementów instalacji zewnętrznych kolidujących z planowaną inwestycją,
c) wykonanie prac renowacyjnych fundamentów istniejącego budynku na styku z budynkiem projektowanym (osuszenie, wykonanie hydroziolacji, wykonanie termoizolacji)
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy budynku Fun Laboratory wraz z wyposażeniem, jako obiektu o wysokiej efektywności energetycznej zgodnie z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test) , która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 1,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną, zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- budowy bieżni czterotorowej długości 200 m z prostą o długości 60 m,
- budowy boiska sportowego wewnątrz bieżni,
- budowy dojazdu do budynku, pełniącego funkcję dojazdu ppoż (podbudowa bez nawierzchni wykończeniowej),
- budowy miejsc postojowych (minimum 20),
- budowy niezbędnych ciągów pieszych.
3) Etap III obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy pełnowymiarowej hali sportowej (widowiskowo-artystycznej) z wyposażeniem, jako obiektu o bardzo wysokiej efektywności energetycznej zrealizowanego w standardzie budynku pasywnego. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test) , która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 0,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną, a tym samym uzyskanie certyfikatu budynku pasywnego, zgodnie z wymogami PFU, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- wykonania wszystkich dojść i dojazdów z docelowymi nawierzchniami,
- budowy wiaty śmietnikowej,
- zagospodarowania zieleni,
- dostawy i montażu elementów małej architektury.
5. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
6. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą wymagany jest
36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady.
7. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27988091,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27988091,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27988091,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361777984

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice Prawe 141 D

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Powierzane czynności:
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych,
- roboty z branży sanitarnej,
- roboty z branży elektrycznej,
- zagospodarowanie terenu,
- roboty drogowe,
- zakup i montaż wyposażenia.
Nazwy Podwykonawców nie były znane na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27988091,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.