eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zgierska 2

1.4.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154121

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00124858/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7” na działkach o nr ewidencyjnych 112/4, 118/5, 121/1, 121/2, 121/3, 121/4, 121/5, 121/6, obręb K-12 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzję o pozwoleniu na budowę/ względnie zgłoszenie robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania inwestycji, dokumentacji powykonawczej (oznaczoną w dalszej części umowy również jako dokumentacja projektowa) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanego zadania inwestycyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach:
1) Etap I obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego oraz pozyskanie wszystkich wymaganych polskim prawem decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń na wykonywanie robót budowlanych,
2) Etap II obejmuje:
a) wyburzenie istniejących budynków kolidujących z planowaną inwestycją,
b) przełożenie elementów instalacji zewnętrznych kolidujących z planowaną inwestycją,
c) wykonanie prac renowacyjnych fundamentów istniejącego budynku na styku z budynkiem projektowanym (osuszenie, wykonanie hydroziolacji, wykonanie termoizolacji)
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy budynku Fun Laboratory wraz z wyposażeniem, jako obiektu o wysokiej efektywności energetycznej zgodnie z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test) , która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 1,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną, zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- budowy bieżni czterotorowej długości 200 m z prostą o długości 60 m,
- budowy boiska sportowego wewnątrz bieżni,
- budowy dojazdu do budynku, pełniącego funkcję dojazdu ppoż (podbudowa bez nawierzchni wykończeniowej),
- budowy miejsc postojowych (minimum 20),
- budowy niezbędnych ciągów pieszych.
3) Etap III obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy pełnowymiarowej hali sportowej (widowiskowo-artystycznej) z wyposażeniem, jako obiektu o bardzo wysokiej efektywności energetycznej zrealizowanego w standardzie budynku pasywnego. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test) , która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 0,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną, a tym samym uzyskanie certyfikatu budynku pasywnego, zgodnie z wymogami PFU, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- wykonania wszystkich dojść i dojazdów z docelowymi nawierzchniami,
- budowy wiaty śmietnikowej,
- zagospodarowania zieleni,
- dostawy i montażu elementów małej architektury.
5. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
6. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą wymagany jest
36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady.
7. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7” na działkach o nr ewidencyjnych 112/4, 118/5, 121/1, 121/2, 121/3, 121/4, 121/5, 121/6, obręb K-12 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzję o pozwoleniu na budowę/ względnie zgłoszenie robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania inwestycji, dokumentacji powykonawczej (oznaczoną w dalszej części umowy również jako dokumentacja projektowa) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanego zadania inwestycyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach:
1) Etap I obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego oraz pozyskanie wszystkich wymaganych polskim prawem decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń na wykonywanie robót budowlanych,
2) Etap II obejmuje:
a) wyburzenie istniejących budynków kolidujących z planowaną inwestycją,
b) przełożenie elementów instalacji zewnętrznych kolidujących z planowaną inwestycją,
c) wykonanie prac renowacyjnych fundamentów istniejącego budynku na styku z budynkiem projektowanym (osuszenie, wykonanie hydroziolacji, wykonanie termoizolacji),
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy Zespołu funkcjonalnego budynków: Fun Laboratory wraz z wyposażeniem oraz Części wspólnej wraz z wyposażeniem (zaplecze techniczno-socjalne), jako obiektu zrealizowanego w standardzie budynku pasywnego.
Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test), która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie dla Zespołu funkcjonalnego budynków Fun Laboratory z Częścią wspólną pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 0,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną oraz uzyskanie certyfikatu potwierdzającego spełnienie kryteriów energetycznych wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą, zgodnie z wymogami PFU, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- budowy bieżni czterotorowej długości 200 m z prostą o długości 60 m,
- budowy boiska sportowego wewnątrz bieżni,
- budowy dojazdu do budynku, pełniącego funkcję dojazdu ppoż (podbudowa bez nawierzchni wykończeniowej),
- budowy miejsc postojowych (minimum 20),
- budowy niezbędnych ciągów pieszych.
3) Etap III obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
- budowy Zespołu funkcjonalnego pełnowymiarowej Hali sportowej (widowiskowo-artystycznej) z wyposażeniem, jako obiektu o bardzo wysokiej efektywności energetycznej zrealizowanego w standardzie budynku pasywnego. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny, w tym do wykonania wszystkich otworów okiennych, drzwiowych oraz przejść instalacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi w PFU. Jakość wykonanych prac zostanie potwierdzona próbą szczelności (tzw. Blower Door Test), która zostanie wykonana po zainstalowaniu i uszczelnieniu otworów okiennych i drzwiowych. Osiągnięcie dla Zespołu funkcjonalnego Hali sportowej pozytywnego wyniku próby szczelności na poziomie nie wyższym niż 0,3 h-1 zgodnie z normą PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równoważną, a tym samym uzyskanie certyfikatu budynku pasywnego, zgodnie z wymogami PFU, jest warunkiem koniecznym do odbioru częściowego wyżej wymienionej części robót, a także przejęcia całości robót przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dla całości zadania inwestycyjnego,
- wykonania wszystkich dojść i dojazdów z docelowymi nawierzchniami,
- budowy wiaty śmietnikowej,
- zagospodarowania zieleni,
- dostawy i montażu elementów małej architektury.
5. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
6. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą wymagany jest
36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady.
7. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 12:00

Po zmianie:
2022-05-30 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 12:15

Po zmianie:
2022-05-30 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-14

Po zmianie:
2022-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.