Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja pracowni i powierzchni ogólnodostępnych w budynku szkoły” Zespołu Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Zawodowego
w Rusocinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSR CKP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rataja 12
1.5.2.) Miejscowość: Rusocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-031
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 301-00-78; (58) 773-12-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja pracowni i powierzchni ogólnodostępnych w budynku szkoły” Zespołu Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Zawodowegow Rusocinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afcfce0d-efd4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047925/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pracowni i powierzchni ogólnodostępnych w budynku szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.04.2023.TP/ZST CKZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1202439,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
modernizacja pracowni i powierzchni ogólnodostępnych w budynku szkoły ZST CKZ w Rusocinie.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- odświeżenie sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych z wyłączeniem sekretariatu, gabinetu dyrektora i kierownika administracyjnego (uzupełnienie tynków, wymiana warstw wierzchnich posadzek, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, roboty towarzyszące);
- odświeżenie sanitariatów (uzupełnienie tynków, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, wymiana instalacji wodnej, wymiana białego montażu, roboty towarzyszące);
- umożliwienie bezpośredniego dostępu do sal lekcyjnych na zachodnim skrzydle II piętra (wykonanie otworów drzwiowych w ściankach działowych, wymurowanie nowej ściany, demontaż podestu w jednej z klas, wykonanie tynków na nowych ścianach, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, roboty towarzyszące);
- wymiana części stolarki drzwiowej oraz montaż samozamykaczy w oznaczonych drzwiach;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- remont korytarzy w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych; wymianę drzwi (zgodnie z zakresem); wymianę instalacji grzewczej; wymianę instalacji elektrycznej; wymianę oświetlenia z wyłączeniem korytarza na parterze budynku; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu; wykonanie nowej barierki przy schodach;
- remont sal lekcyjnych objętych opracowaniem, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych; wymiana drzwi (zgodnie z zakresem); wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu;
- remont sanitariatów, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie hydroizolacji; skucie płytek na ścianach; wykonanie warstw posadzkowych; wymiana drzwi; wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; wykonanie płytek na ścianach do pełnej wysokości; malowanie sufitu; montaż białego osprzętu; montaż bojlera elektrycznego,
- umożliwienie bezpośredniego dostępu do sal lekcyjnych na zachodnim skrzydle II piętra, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; demontaż podestu drewnianego w jednej z sal; wykonanie nowych ścianek; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych; wymiana drzwi; wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2446470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2446470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2446470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930007192
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2C
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B&W USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOŻENA DZIDKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
B&W USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOŻENA DZIDKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2446470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.