eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oskinia › "Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 dla Gminy P³oskinia"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 dla Gminy P³oskinia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OSKINIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³oskinia 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 556208600

1.5.8.) Numer faksu: 556208602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 dla Gminy P³oskinia”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d156b177-0749-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00266052

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 dla Gminy P³oskinia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej sekretariat@ploskinia.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Link do
postêpowania oraz ID postêpowania zamieszczone s± na stronie internetowej prowadzonego
postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w
miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki
Postêpowania.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl)
- ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal)
- poczty elektronicznej (sekretariat@ploskinia.eu)
z zastrze¿eniem, i¿ oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu - przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, dziêki któremu uzyska dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza niezbêdnego do komunikacji.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: doc, .docx, pdf, xls, xlsx, odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. Zamawiaj±cy zaleca format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
2) zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, nale¿y wówczas u¿yæ
formatu XAdES.
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. zip
b. 7Z
9.Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w P³oskini jest Pan Jaros³aw Góral kontakt e-mail; od@jgconsulting.net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 dla Gminy P³oskinia”
numer postêpowania SO-I.271.4.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO-I.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest; dostawa ok. 70 000 litrów oleju opa³owego lekkiego, w sezonie grzewczym 2022/2023 dla ni¿ej wymienionych jednostek;
1) Urzêdu Gminy P³oskinia - ok. 12 000 litrów,
2) Szko³a Podstawowa w P³oskini – ok. 38 000 litrów,
3) Szko³a Podstawowa w Chru¶cielu – ok. 20 000 litrów.
Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego. Dostarczany olej opa³owy winien byæ I klasy jako¶ci i spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± oraz charakteryzowaæ siê
nastêpuj±cymi parametrami:
1) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿: 42,60 MJ/kg,
2) gêsto¶æ w temperaturze 15oC nie wy¿sza ni¿: 900 kg/m3,
3) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿: 6,0 mm2/s,
4) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿: 56oC,
5) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿: (-20oC),
6) sk³ad frakcyjny:
a) do temperatury 250oC destyluje siê nie wiêcej ni¿ 65% (v/v),
b) do temperatury 350oC destyluje siê nie mniej ni¿ 85% (v/v),
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,30% (m/m),
8) pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,010% (m/m),
9) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10% (m/m),
10) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
11) ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg.
2. Dostawa oleju nastêpowaæ bêdzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pomp± dostosowan± do transportu oleju opa³owego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadaæ legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz w±¿ z mo¿liwo¶ci± podania paliwa z odpowiednimi przy³±czami do tankowania zbiorników.
3. Wraz z ka¿dorazow± dostaw± przedk³adane bêd± ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego, nie pó¼niej ni¿ z faktur±.
4. Jednorazowa dostawa oleju opa³owego bêdzie wynosi³a ok. 1 000l – 10 000l.
5. Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie dostarczony do jednostek w okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z przyczyn niezale¿nych od niego, mo¿e nast±piæ mniejsze wykorzystanie ilo¶ci przedmiotu zamówienia, bez konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
6. Dostawa oleju bêdzie siê odbywaæ na zg³oszenie poczt± elektroniczn± lub telefonicznie:
- bezpo¶rednio do wskazanej jednostki,
- w ci±gu 3 dni od zg³oszenia,
- w ilo¶ciach okre¶lonych w zamówieniu.
7. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem ¿e Wykonawca udowodni, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-20 do 2023-06-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegó³owo w rozdziale XXV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
2. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e ¿e: bêdzie posiadaæ wiedzê i
do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ dostawy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s±
wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
- co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci – dostawa oleju opa³owego o
warto¶ci min. 100 tys. Brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
b) Wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane - za³±cznik nr 6 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
- co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci – dostawa oleju opa³owego o warto¶ci min. 100 tys. Brutto.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2020 r, poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, nie zale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da
od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w
formularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ- zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy)
3) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ Ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym
postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
c) precyzowaæ zakres umocowania;
d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê, jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniki 4 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale XVI, Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
7. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa
reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian
postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) w przypadku zmiany albo wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi
konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci niniejszej
umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy w P³oskini za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej - miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Informacje szczegó³owe dotycz±ce zamówienia zawiera SWZ stanowi±ca za³±cznik do niniejszego postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.