Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina Żukowice – II i III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina Żukowice – II i III etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c935007-c739-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont obiektu publicznego - Nielubia 71, gmina Żukowice - II i III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGNiOŚ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641065,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego etapu renowacji budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego pod adresem Nielubia 71 (dz. nr 257/1, obręb Nielubia, gmina Żukowice) wpisanego do gminnej ewidencji zabytków – jako obiekt o walorach kulturowych. Obiekt pełni funkcję społeczno-kulturalną oraz oświatową. Obecnie w budynku funkcjonuje Gminna Biblioteka publiczna, punkt przedszkolny oraz świetlica wiejska.
W ramach niniejszego zamówienia planuje się przeprowadzenie remontu wybranych pomieszczeń w/w budynku publicznego. Rezultatem przeprowadzonych prac remontowych uratowanie wnętrza zabytkowego budynku przed postępującą degradacją, zapewnienie bezpiecznych warunków dla użytkowników, a także stworzenie nowych i optymalnych warunków do prowadzenia działalności edukacyjno-kulturalnej.
Na potrzeby niniejszego zamówienia powyższe zadanie podzielone zostało na n/w części zgodnie z przyznanym dofinansowaniem z Rządowego Programu odbudowy zabytków, tj.:
A. Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina Żukowice – II etap.
Na niniejszą część zamówienia składają się poniższe zakresy prac (robót):
PARTER:
a) Wiatrołap – (10,74m 2)
- remont ścian (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie).
b) Korytarz – (42,54m 2)
- remont ścian od wysokości lamperii (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- wymiana instalacji elektrycznej (z montażem oświetlenia ogólnego i awaryjnego).
c) Sala główna ze sceną i zapleczem scenicznym – (130,40m 2 +33,38m 2 +10,03m 2)
- remont ścian od wysokości lamperii (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu w strefie gzymsu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont odłogi drewnianej (oczyszczenie, cyklinowanie, uzupełnianie ubytków, wymiana pojedynczych elementów, lakierowanie),
- demontaż nieczynnej stalowej podkonstrucji prowadnic kotar scenicznych, wraz z utylizacją,
- dostawa i montaż kotary przesłaniającej wnękę sceniczną,
- wykonanie instalacji elektrycznej z dodatkowym oświetleniem ściennym (kinkietowym).
I PIĘTRO:
a) Korytarz - (34,80 m 2)
- remont wszystkich ścian (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, okładziny ceramiczne) z wykonaniem lamperii z tynku mozaikowego,
- remont sufitów (z obniżeniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modułowych 60x60 typu Armstrong,
- remont podłóg (panele drewniane) wraz ze schodami prowadzącymi na poddasze,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, z usunięciem luksferów i wykonaniem przemurowania otworów,
- wymiana instalacji elektrycznej (z montażem oświetlenia ogólnego i awaryjnego).
b) Pomieszczenie sanitarne - (4,58 m 2)
- remont wszystkich ścian (oczyszczenie, odbicie okładzin, zaprawianie rys, malowanie) z wykonaniem okładzin z płytek ceramicznych,
- demontaż naświetla ściennego z wykonaniem przemurowania otworu, uzupełnienie tynków,
- remont sufitu (z obniżeniem do nowego poziomu) wykonanie jako sufitów podwieszanych modułowych 60x60 typu Armstrong,
- remont podłóg z płytek gresowych,
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., went. ) z przeniesieniem zestawu wodomierzowego,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
c) Pomieszczenia biblioteki, wypożyczalni i zaplecza - (46,30m 2 + 22,35 m 2 + 12,90 m 2)
- remont wszystkich ścian (oczyszczenie, odbicie okładzin ściennych, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, okładziny ceramiczne),
- remont sufitów (z obniżeniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modułowych 60x60 typu Armstrong,
- remont podłóg z uzupełnieniem belkowania stropu, podłoża i podkładów,
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., went. ) dot. zaplecza,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
Rozpoczęcie prac części A.: 24.06.2024 r.
Zakończenie prac części A.: 30.09.2024 r.
B. Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina Żukowice – III etap.
Na niniejszy etap składają się poniższe zakresy prac (robót):
PARTER:
a) Pomieszczenia oddziału przedszkolnego – (5,22m 2 + 62,55 m 2 + 19,12 m 2 + 5,27 m 2 + 3,23 m 2)
- remont wszystkich ścian (oczyszczenie, odbicie okładzin ściennych, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, okładziny ceramiczne),
- wyburzenie ścian zaplecza sanitarnego i odtworzenie w systemie g-k z zachowaniem wymagań techniczno – użytkowych,
- wykonanie ścian działowych toalet w systemie HPL,
- remont sufitów (z obniżeniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modułowych 60x60 typu Armstrong,
- remont podłóg z płytek i z paneli drewnianych w zależności od pomieszczenia,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej ( w tym dostawa drzwi przesuwnych),
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o. i went.),
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych (oświetlenia i gniazd, wlz).
Rozpoczęcie prac części B.: 24.06.2024 r.
Zakończenie prac części B.: 23.08.2024 r.
Całość prac szczegółowo przedstawiono na rysunkach R1 i R2 prace przyjęto wykonać w oparciu o przedmiar robót stanowiący integralną część techniczną opracowania.
Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
A. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem wykonawczym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748524,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748524,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748524,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Budownictwa Ogólnego Henryk Kowalczykowski, Jacek Kowalczykowski s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego Henryk Kowalczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 080225917
7.3.3) Ulica: Reymonta 4
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748524,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻUKOWICE
więcej: przetargi ŻUKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa Gminnego Przedszkola w Michałowie - etap I .(2)
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.