eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża

1.3.) Oddział zamawiającego: MOO PCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760078896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studencka 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-116

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow.przetargi@pck.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pck.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203d94f5-072e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330356/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów medycznych i gospodarczych dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/PZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Rękwice foliowe niesterynne 1 op. a 100 szt op. 24
2 Rękawiczki sterylne lub niesterylne winylowe roz. M wykonane z polietylenu a 100 szt lub lateksowe sterylne pakowane w parach po 50 par- 1 op/50 par (z odpoweinim przeliczeniem) op. 48
3 "Rękawice niejałowe, pakowane po 100 sztuk,bez pudrowe z miękkiego elastycznego nitrylu o dużej wytrzymałości mechanicznej oznakowane jako Wyrób Medyczny i ŚOI KAT III, chlorowane od strony wewnętrznej Zgodne z normą ENPN445-1.2.3.4, wszystkie części normy zapisane w Deklaracji Zgodności. Zewnętrzna powierzchnia gładka, tekstura tylko na opuszkach palców, zakończona rolowanym mankietem. Rękawice o min. długości 240 do 245 mm , rozciąganie przed procesem starzenia min 520%, po przyśpieszonym starzeniu min 460%(wyniki potwierdzone raportem testowym)
Badanie na min. 2 kwasy i 2 alkohole:
-min 2 kwasy-poziom odporności min.3
-dwa alkohole: 70% etanol i 70% izipropanol-odpornośc na przenikanie min.25 min." op. 960

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Fartuch "medyczny” zielony lub niebieski włókninowy z długim rękawem, mankietem bawełnianym lub gumką lub poliestrowym mankietem 10 szt A 1 op. op. 240
2 Fartuch foliowy niejałowy (indywidualnie pakowany) a 100szt op. 120
3 Czepek Flizelinowy z gumką wykonany z PP a 100szt op. 24
4 Maski chirurgiczne trzywarstwowe z gumką niebieskie pakowane po 50 szt op. 1440

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Uchwyt na worki na mocz, niebieski nieskładane (wieszaki) szt 120
2 Zatyczka sterylna cewników i sond pojedynczo pakowana uniwersalna 1op 100 szt op 120
3 Cewnik FOLEY dwudroźny z gumową zastawką (lateks silikonowy), balon od 5 do 15 ml lub cewniki z balonem 5-10ml CH12, CH16, CH18, CH20, CH22, CH24, szt 1200
4 Worek do zbiórki moczu z podziałką o pojemności 2000ml do 2500ml z możliwości odpuszczenia moczu, do dobowej zbiórki moczu z drenem o dł. do 1,3m- 2m 1op a 10 szt op 360

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

33141240-4 - Akcesoria cewnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kaniula do wkłóć 22G 0,9 x25 mm, 20G 1,1 x 32mm, lub 20G o 1,0x 32 mm, 20G o 1,0x 33 mm szt 1200
2 Igły do iniekcji domięśniowych 0,5mm*25mm(25G) 0,6mm*25mm(23G), 0,7mm*40mm(22G), 0,8mm*40mm(21G), 0,9mm*40mm(20G), 1,2mm*40mm(18G) 1 opakowanie a 100 szt. op 48
3 "Igły z motylkiem
Igła-kaniula  ø 0,5mm 25G Igła-kaniula  ø 0,6mm 26G
Igła-kaniula  ø 0,8mm 21G lub igłę z motylkiem w rozmiarze 0,6mm odpowiadającą znormalizowanej skali -> 23G
1 op a 100szt" op. 2
4 przyrząd do infuzji sterylny 1szt szt 600
5 Opatrunek do mocowania kaniuł 6x8 cm op 100 szt. op 12
6 Koreczki do weflonów steryne 1op a 100szt szt 12

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Cewnik jałowy do odsysania, dróg oddechowych o dł do 50 cm CH 16, CH 18, CH 20 1 op a 1 szt szt. 240
2 Zgłębnik żoladkowy do karmienia, sterylny, pojedynczo pakowany CH16, CH18 C20 szt. 720

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek jałowy z włókniny samoprzylepnej do zabezpieczenia wkłóć obwodowych z nacięciem i warstwą chłonną w miejscu wkłucia, oraz dodatkowe zabezpieczenie pod skrzydełka – 6,0 – 7,0x 7,5- 8,8 cm op. 50 szt szt 12
2 Taśmy samoprzylepne z włókniny rozciągliwej, pojedynczo pakowane, wodoodporne 10 cm x– 10 m lub taśmy opatrunkowe wykonane z hydrofobowej włókniny, posiadającej mikropory w strukturze zapewniające odpowiednią paroprzepuszczalność oraz prawidłową wymianę gazową między opatrunkiem a skórą opk 48
3 Opaski dziane podtrzymujące 10x 4 cm niejałowa typu elasto BANA BASIC szt 7200
4 Taśmy samoprzylepne z włókniny rozciągliwej, pojedynczo pakowane, wodoodporne 15 cm – 10 m lub taśmy opatrunkowe wykonane z hydrofobowej włókniny, posiadającej mikropory w strukturze zapewniające odpowiednią paroprzepuszczalność oraz prawidłową wymianę gazową między opatrunkiem a skórą szt 36
5 Opaski dziane pojedynczo pakowane o dł 4 mb Szer. 15 cm szt 2400
6 Kompresy włóknikowe jałowe 10 x10 a 3 szt op 720
7 Kompresy włóknikowe jałowe 5 x5 a 3 szt op 720
8 Kompresy włókninowe niejałowe 10x10 1 op 100szt op 960
9 gazik nasączony alkoholem, niejałowy : 30 mm x 65 mm , 56 mm x 65 mm 1 op a 100szt op 24
10 Kompresy włókninowe niejałowe 5x5 1 op 100szt op 480
11 Bandaz elastyczny 15x10 lub 15 cm x 5 m szt 240
12 Taśma samoprzylepna z białej włókniny 10cm do 10 mb szer 2,5 cm op 12 szt lub przylepiec włókninowy 2,5 cm x 9,1 m lub przylepiec włókninowy o szerokości 2,5 cm i długości 5m w opakowaniu a’12 sztuk lub dł do 10 m. opk 24
13 Gaza opatrunkowa niesterylna 13N 1m2 a 25 szt op -kartnik lub gazę sterylną 13N 1m2 kartonik 120szt. z odpowiednim przeliczeniem ilości kart 48

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

33141112-8 - Plastry

33141113-4 - Bandaże

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Cewnik do podawania tleu przez nos dla dorosłych długość od 420 - 300cm szt 480
2 Maski tlenowe z drenem do podawania tlenu o rozmiarze uniwersalnym dla dorosłych z metalowym klipsem na nos umożliwiającym odpowiednie dopasowanie maski do twarzy pacjenta lub o rozmiarze L,M szt 240
3 Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem od 200 - do 210 cm dla dorosłych lub maski o długości 200 cm lub maski do podawania tlenu z nebulizatorem rozmiarze o uniwersalnym dla dorosłych z metalowym klipsem na nos umożliwiającym odpowiednie dopasowanie maski do twarzy pacjenta szt 240

4.2.6.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Strzykawki trzy-częściowe z tworzywa z wymienną końcówką, wyraźna podziałka 50 ml – 60 ml op 25 szt 50-60ml op 36
2 Strzykawki dwu częściowa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność wyraźna podziałką 1 op a 100szt 2 ml op 72
3 Strzykawki dwu częściowa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność wyraźna podziałka 1 op a 50szt 5 ml op 72
4 Przyrząd jałowy do przetaczania płynów infuzyjnych, jednorazowy, posiadający odpowiednik z filtrem, z elastyczną komorą do przetaczania płynów, zacisk rolkowy, obydwa końce zabezpieczone zatyczkami Dł 150cm – 170cm szt 2400
5 Strzykawki dwu częściowa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność pomiędzy tłokiem, wyraźna podziałka 1 op 50szt 10 ml op 72
6 Strzykawki dwu częściowa z końcówką LUER, mającą dobrą szczelność pomiędzy tłokiem wyraźna podziałka 1 op a 50 szt 20 ml op 72

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141310-6 - Strzykawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych 1 op a 100 szt op. 2
2 Pęseta chirurgiczna jednorazowa 1op a 100szt op 2
3 Kieliszek do lekarstw z tworzywa sztucznego w op. a’ 90 szt op 720
4 Staza automatyczna 1szt szt. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu-załączniki nr 3 do SWZ
4) Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów rzeczywistych jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru sporządzony nie wcześniej niż przed 24 lutego 2022 r.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
1.1. Ulotki /katalogi w języku polskim - potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (D. U. z 2022 poz. 974)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
1.1. Ulotki /katalogi w języku polskim - potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (D. U. z 2022 poz. 974)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3) Tabele asortymenowo- cenową o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 A do SWZ.
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.