eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla małoletnich i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla małoletnich i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225997128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcpr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla małoletnich i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c800ad67-ccad-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033956/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Konsultacje specjalistyczne - psychiatra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2024/ZP-TP/WCPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry na rzecz usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej tj. dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej w Punkcie Wsparcia dla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS prowadzonym przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie oraz udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę wychowanka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 193 godzin konsultacji 60 minutowych i 30 minutowych, w tym 10 godzin udziału w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z zaoferowaną ceną jednostkową konsultacji psychiatrycznej, do wykorzystania maksymalnej wartości umowy.
5) Zamawiający jednocześnie oświadcza, że gwarantuje realizację liczby godzin konsultacji psychiatrycznych na poziomie odpowiadającym co najmniej 60% wartości umowy.
6) Konsultacje lekarza psychiatry i udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS będą odbywać się w lokalizacji Zamawiającego przy ul. 11 Listopada 15B w Warszawie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 73919 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry ze specjalizacją psychiatrii dzieci i młodzieży dla małoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 134 godzin konsultacji 60 minutowych i 30 minutowych. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z zaoferowaną ceną jednostkową konsultacji psychiatrycznej, do wykorzystania maksymalnej wartości umowy.
5) Zamawiający jednocześnie oświadcza, że gwarantuje realizację liczby godzin konsultacji psychiatrycznych na poziomie odpowiadającym co najmniej 60% wartości umowy.
6) Konsultacje lekarza psychiatry dziecięcego będą odbywać się w lewobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 60434 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry ze specjalizacją psychiatrii dzieci i młodzieży dla małoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 134 godzin konsultacji 60 minutowych i 30 minutowych. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z zaoferowaną ceną jednostkową konsultacji psychiatrycznej, do wykorzystania maksymalnej wartości umowy.
5) Zamawiający jednocześnie oświadcza, że gwarantuje realizację liczby godzin konsultacji psychiatrycznych na poziomie odpowiadającym co najmniej 60% wartości umowy.
6) Konsultacje lekarza psychiatry dziecięcego będą odbywać się w prawobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 60434 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie Części nr I została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, jako zawierająca rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42540 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Lekarski Robert Naumiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 15482059

7.3.3) Ulica: 3 Maja 127B lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W postępowaniu w zakresie Części nr III nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.