eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie gminy Michałowice



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie gminy Michałowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 223509191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie gminy Michałowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58d96e2a-1ae5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001971/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych

1.3.16 Usuwanie awarii i konserwacja na odwodnieniu

1.3.17 Czyszczenie wpustów ulicznych wraz z wymianą wkładów filtrowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187781/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179745,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje poniższy zakres prac:

I. wykonanie bieżącej konserwacji systemu kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Michałowice, polegającej na:
1) wyczyszczeniu:
a) studzienki (kratki ulicznej) kanalizacji deszczowej – 2000 szt.,
b) mechanicznym studni kanalizacji deszczowej – 250 szt.,
c) mechanicznym przykanalika od kratki ściekowej do studni kanalizacji deszczowej - 4500 mb,
d) ręcznym studni chłonnej kanalizacji deszczowej – 20 szt.,
e) kanału kanalizacji deszczowej o średnicy 200 – 315 mm – 3200 mb,
f) kanału kanalizacji deszczowej o średnicy 400 - 600 mm – 1500 mb,
oraz
2) wycinka korzeni:
a) w kanałach o średnicy 160 - 315 mm – 300 mb,
b) w kanałach o średnicy 400 - 600 mm – 200 mb,
3) wyczyszczenie i wymiana wraz z zakupem Substratu typu INNOLET (wkład filtrujący do odpływów ulicznych 300x500 mm), w kratkach kanalizacji deszczowej w ul. Raszyńskiej w Michałowicach Osiedlu i w ul. Bugaj w Komorowie Wsi – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.5.) Wartość części: 159375,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części II jest bieżąca konserwacja 17 instalacji separatorów na terenie Gminy Michałowice:
a) nr 1 – separator z osadnikiem Stejax BS-P-60, zlokalizowany w Michałowicach przy ul. Topolowej,
b) nr 2 – separator ze zintegrowanym osadnikiem Hauraton SG 130 BP, zlokalizowany w Komorowie Wsi, przy ul. Bez nazwy,
c) nr 3 – separator AWAS SK 400, zlokalizowany o rejonie ulic Regulska i Orzeszkowej w Regułach,
d) nr 4 – separator AWAS SBK NG 15, zlokalizowany w rejonie ulic Regulska i Orzeszkowej w Regułach,
e) nr 5, 6, 7- separatory Service BDT 15, zainstalowane w Piwonii w Nowej Wsi,
f) nr 8, 9, 10 – separatory Service BDT 30, zainstalowane w ul. Piwonii w Nowej Wsi,
g) nr 11 – separator lamelowy, zainstalowany w ul. Turystycznej w Nowej Wsi,
h) nr 12 – separator AWAS HI NG 20, zainteresowany na parkingu przy urzędzie gminy, przy ul. Kuchy w Regułach,
i) nr 13 – separator PSK KOALA NG 15, zainstalowany na parkingu przy kolejce WKD przy ul. Kuchy w Regułach,
j) nr 14 – separator lamelowy SLEKOW-60/600, zainstalowany przy ul. Rumuńskiej w Michałowicach,
k) nr 15 – separator SEKO-B 30, zainstalowany przy skrzyżowaniu ul. Rodzinnej i Wspólnoty Wiejskiej w Sokołowie,
l) nr 16 – separator SEKTOW-B NG 8/80, zainstalowany przy ul. Głównej w Komorowie Wsi,
m) nr 17 – separator BIOSEP-OC 30/3000, zainstalowany w rejonie ulic Gromadzkiej i Sokołowskiej w Sokołowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.5.) Wartość części: 20370,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240966,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240966,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ASENIZACYJNE Leon Szeląg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222345423

7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 62a

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240966,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21356,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51180,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21356,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWAS-Serwis Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213177038

7.3.3) Ulica: Egejska 1/34

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-764

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21356,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.