eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich - z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5151

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6859b542-204e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.49 Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich - z podziałem na części (DW administrowane przez RDWJ, RDWK, RDWM i RDWT)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-77/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 1 – drogi administrowane przez RDW Jakubowice
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty utrzymaniowe i naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
- prace rozbiórkowe
- roboty związane z odwodnieniem dróg
- wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, gzymsów, bezpieczników
- zabezpieczenie korpusu drogowego
- roboty porządkowe (odmulenie przepustów)
- umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych
- rozbiórka balustrad
- rozbiórka elementów betonowych
- wykonanie krawężników betonowych
- wykonanie obrzeży betonowych
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ścięcie poboczy
- montaż barieroporęczy.
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
- prace rozbiórkowe
- roboty związane z odwodnieniem dróg
- wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, gzymsów, bezpieczników
- zabezpieczenie korpusu drogowego
- roboty porządkowe (odmulenie przepustów)
- umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych
- rozbiórka balustrad
- rozbiórka elementów betonowych
- wykonanie krawężników betonowych
- wykonanie obrzeży betonowych
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ścięcie poboczy
- montaż barieroporęczy.
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 959210,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 2 – drogi administrowane przez RDW Kraków
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie – w zakresie naprawy i uzupełnienia poboczy materiałem kamiennym, mechanicznego ścinania poboczy oraz oczyszczenia i renowacji rowów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 42402,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 3 – drogi administrowane przez RDW Myślenice
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – w następującym zakresie:
- DW 955 – odbudowa i umocnienie skarpy na odc. 020 km 6+584 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), umocnienie dna rowu (prefabrykowanymi płytami korytkowymi na podbudowie z kruszywa);
- DW 955 – odbudowa i umocnienie skarp na odc. 020 km 4+860 – km 4+884 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), wykonanie korytek (korytka skarpowe);
- DW 953 – odbudowa i umocnienie rowu odc. 030 km 4+175 – km 4+315 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), uzupełnienie poboczy kruszywem;
- DW 953 – odbudowa i umocnienie skarp odc. 070 km 1+245 – km 1+265 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), odwodnienie liniowe typu ACOdrain szerokości min. 30 cm na ławie betonowej – montaż w istniejącym chodniku, korytka skarpowe, umocnienie dna rowu prefabrykowanymi płytami korytkowymi na podbudowie z kruszywa.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 54258,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 4 – drogi administrowane przez RDW Tarnów
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – w następującym zakresie:
- uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym
- konserwacja, odmulenie rowów przydrożnych
- odmulenie korytek ściekowych
- odmulenie kratek ściekowych
- odmulenie ścieków przykrawężnikowych
- odmulenie przepustów drogowych
- odbudowa skarp ziemnych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 204063,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280314,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280314,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280314,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Struzik Firma Drogowa i Budowlana STRUZIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-193-51-47

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 257

7.3.4) Miejscowość: Luborzyca

7.3.5) Kod pocztowy: 32-010

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289314,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52155,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ADIM Pomoc Drogowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-165-11-05

7.3.3) Ulica: Biskupice 134

7.3.4) Miejscowość: Wielczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 3 została złożona tylko jedna oferta. Jednakże oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy PZP, o czym Zamawiający poinformował w ramach odrębnego pisma. W postępowaniu tym nie postała już zatem jakakolwiek ważna (nieodrzucona / niepodlegająca odrzuceniu) oferta. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 2 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPILA Wojciech Szpila

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-208-01-47

7.3.3) Ulica: Wilczyska 64

7.3.4) Miejscowość: Bobowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy Części nr 1.
1. Wartość udzielanego zamówienia: 959 210,37 zł, w tym wartość zamówienia podstawowego: 471 543,52 zł, wartość zamówienia opcjonalnego: 487 666,85 zł.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zamówienia 1 280 314,00 zł, w tym zamówienie podstawowe: 599 888,00 zł, zamówienie opcjonalne: 680 426,00 zł.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) zakres podstawowy zamówienia – 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia) – 40 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, przy czym nie później niż do dnia 27.12.2021 r.

Dotyczy Części nr 2.
Okres realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.

Dotyczy Części nr 4.
Okres realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.