Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196553/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=51511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6859b542-204e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.49 Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich - z podziałem na części (DW administrowane przez RDWJ, RDWK, RDWM i RDWT)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196553/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-77/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 1 – drogi administrowane przez RDW JakubowiceZamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty utrzymaniowe i naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
- prace rozbiórkowe
- roboty związane z odwodnieniem dróg
- wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, gzymsów, bezpieczników
- zabezpieczenie korpusu drogowego
- roboty porządkowe (odmulenie przepustów)
- umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych
- rozbiórka balustrad
- rozbiórka elementów betonowych
- wykonanie krawężników betonowych
- wykonanie obrzeży betonowych
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ścięcie poboczy
- montaż barieroporęczy.
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
- prace rozbiórkowe
- roboty związane z odwodnieniem dróg
- wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, gzymsów, bezpieczników
- zabezpieczenie korpusu drogowego
- roboty porządkowe (odmulenie przepustów)
- umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych
- rozbiórka balustrad
- rozbiórka elementów betonowych
- wykonanie krawężników betonowych
- wykonanie obrzeży betonowych
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ścięcie poboczy
- montaż barieroporęczy.
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 959210,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 2 – drogi administrowane przez RDW KrakówZamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie – w zakresie naprawy i uzupełnienia poboczy materiałem kamiennym, mechanicznego ścinania poboczy oraz oczyszczenia i renowacji rowów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 42402,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 3 – drogi administrowane przez RDW MyśleniceZamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – w następującym zakresie:
- DW 955 – odbudowa i umocnienie skarpy na odc. 020 km 6+584 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), umocnienie dna rowu (prefabrykowanymi płytami korytkowymi na podbudowie z kruszywa);
- DW 955 – odbudowa i umocnienie skarp na odc. 020 km 4+860 – km 4+884 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), wykonanie korytek (korytka skarpowe);
- DW 953 – odbudowa i umocnienie rowu odc. 030 km 4+175 – km 4+315 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), uzupełnienie poboczy kruszywem;
- DW 953 – odbudowa i umocnienie skarp odc. 070 km 1+245 – km 1+265 strona lewa: uzupełnienie korpusu drogi gruntem, umocnienie skarp (płyta ażurowa 60x40x10), odwodnienie liniowe typu ACOdrain szerokości min. 30 cm na ławie betonowej – montaż w istniejącym chodniku, korytka skarpowe, umocnienie dna rowu prefabrykowanymi płytami korytkowymi na podbudowie z kruszywa.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 54258,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich – z podziałem na części: Część nr 4 – drogi administrowane przez RDW TarnówZamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty naprawcze w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – w następującym zakresie:
- uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym
- konserwacja, odmulenie rowów przydrożnych
- odmulenie korytek ściekowych
- odmulenie kratek ściekowych
- odmulenie ścieków przykrawężnikowych
- odmulenie przepustów drogowych
- odbudowa skarp ziemnych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 204063,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280314,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Struzik Firma Drogowa i Budowlana STRUZIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-193-51-47
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 257
7.3.4) Miejscowość: Luborzyca
7.3.5) Kod pocztowy: 32-010
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW STRUZIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW STRUZIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289314,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52155,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52155,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ADIM Pomoc Drogowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-165-11-05
7.3.3) Ulica: Biskupice 134
7.3.4) Miejscowość: Wielczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KRUSZYNA F.H.U. "ADIM" POMOC DROGOWA
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KRUSZYNA F.H.U. "ADIM" POMOC DROGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52155,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 3 została złożona tylko jedna oferta. Jednakże oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy PZP, o czym Zamawiający poinformował w ramach odrębnego pisma. W postępowaniu tym nie postała już zatem jakakolwiek ważna (nieodrzucona / niepodlegająca odrzuceniu) oferta. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPILA Wojciech Szpila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-208-01-47
7.3.3) Ulica: Wilczyska 64
7.3.4) Miejscowość: Bobowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wartość udzielanego zamówienia: 959 210,37 zł, w tym wartość zamówienia podstawowego: 471 543,52 zł, wartość zamówienia opcjonalnego: 487 666,85 zł.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zamówienia 1 280 314,00 zł, w tym zamówienie podstawowe: 599 888,00 zł, zamówienie opcjonalne: 680 426,00 zł.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) zakres podstawowy zamówienia – 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia) – 40 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, przy czym nie później niż do dnia 27.12.2021 r.
Dotyczy Części nr 2.
Okres realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.
Dotyczy Części nr 4.
Okres realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2021 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.