Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164757/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00250249/01 - Wynik z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wyposażenia kwaterunkowo – gospodarczego, wyposażenia sanitarnego i/lub sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wyposażenia kwaterunkowo – gospodarczego, wyposażenia sanitarnego i/lub sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e155374f-0973-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Wyposażenie kwaterunkowe i gospodarcze w tym sanitarne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/28/21/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia kwaterunkowo – gospodarczego, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym - Załącznik nr 2.1 do SWZ.2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (załącznik nr 2.1 do SWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
4. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar.
8. Dostarczony asortyment musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji.
10. Asortyment musi posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa stosowania.
11. Dostawy realizowane będą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu:
• PP w Andrespolu, ul. Brzezińska 6
• KP w Warcie, ul. Sadowa 47
• OPP, SPKP w Łodzi, ul. Pienista 71
12. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji nie krótszej, niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta towaru jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, to Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela 24 miesiące gwarancji.
15. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne.
16. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym „Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry)” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 21750,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia sanitarnego, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym - Załącznik nr 2.2 do SWZ.2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (załącznik nr 2.2 do SWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
4. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar.
8. Dostarczony asortyment musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji.
10. Asortyment musi posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa stosowania.
11. Dostawy realizowane będą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu:
• PP w Andrespolu, ul. Brzezińska 6
• KP w Warcie, ul. Sadowa 47
• OPP, SPKP w Łodzi, ul. Pienista 71
12. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji nie krótszej, niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta towaru jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, to Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela 24 miesiące gwarancji.
15. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne.
16. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym „Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry)” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38622000-1 - Lustra
39224340-3 - Kosze
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
4.5.5.) Wartość części: 47082,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia kwaterunkowego, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym - Załącznik nr 2.3 do SWZ.2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (załącznik nr 2.3 do SWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
4. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar.
8. Dostarczony asortyment musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji.
10. Asortyment musi posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa stosowania.
11. Dostawy realizowane będą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu:
• PP w Andrespolu, ul. Brzezińska 6
• KP w Warcie, ul. Sadowa 47
• OPP, SPKP w Łodzi, ul. Pienista 71
12. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji nie krótszej, niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta towaru jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, to Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela 24 miesiące gwarancji.
15. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne.
16. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym „Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry)” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 14610,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym - Załącznik nr 2.4 do SWZ.2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (załącznik nr 2.4 do SWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
4. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
7. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar.
8. Dostarczony asortyment musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji.
10. Asortyment musi posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa stosowania.
11. Dostawy realizowane będą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu:
• PP w Andrespolu, ul. Brzezińska 6
• KP w Warcie, ul. Sadowa 47
• OPP, SPKP w Łodzi, ul. Pienista 71
12. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji nie krótszej, niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta towaru jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, to Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela 24 miesiące gwarancji.
15. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne.
16. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym „Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry)” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17890,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 7 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne – dla zadania nr 1 do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko 1 oferta. Po dokonaniu wyboru Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22163,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22163,37 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 7 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne – dla zadania nr 3 do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko 1 oferta. Po dokonaniu wyboru Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10073,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10073,70 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18107,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18107,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18107,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020546953
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18107,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.