eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy,

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faea98c2-d473-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawę zastosowania zamówienia z wolnej ręki – negocjacje z jednym Wykonawcą stanowi art. 305 ust. 2 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 6 Pzp.
Uzasadnienie:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cd95c66a-c4ba-11ee-a84d-d63fc4d19e65

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U/25/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji umowy, kar umownych zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji umowy, kar umownych zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.5.5.) Wartość części: 10285,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca zaproszony do negocjacji w dniu 23.02.2024 r. w wiadomości przesłanej do Zamawiającego zwrócił uwagę, że OPZ w części dotyczącej zadania nr 1 zawiera błędy w wykazie czynności wchodzących w zakres obsługi technicznej sprzętu w zadaniu nr 1, poz. 4-7, 9-12, przy ww. sprzętach ujęta jest czynność "Czyszczenie prądnicy z zewnątrz", podczas gdy sprzęty te nie posiadają prądnicy. W związku z tym, że postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki i zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp pierwotne warunki zamówienia nie mogą być w istotny sposób zmienione,

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JC&P Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367909571

7.3.4) Miejscowość: Łobez

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.