Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy,
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faea98c2-d473-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę zastosowania zamówienia z wolnej ręki – negocjacje z jednym Wykonawcą stanowi art. 305 ust. 2 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 6 Pzp.
Uzasadnienie:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cd95c66a-c4ba-11ee-a84d-d63fc4d19e65
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji umowy, kar umownych zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji sprzętu eksploatowanego przez Wojskową Straż Pożarną 1 WBPanc oraz Wojskową Straż Pożarną Skład Życzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji umowy, kar umownych zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 10285,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca zaproszony do negocjacji w dniu 23.02.2024 r. w wiadomości przesłanej do Zamawiającego zwrócił uwagę, że OPZ w części dotyczącej zadania nr 1 zawiera błędy w wykazie czynności wchodzących w zakres obsługi technicznej sprzętu w zadaniu nr 1, poz. 4-7, 9-12, przy ww. sprzętach ujęta jest czynność "Czyszczenie prądnicy z zewnątrz", podczas gdy sprzęty te nie posiadają prądnicy. W związku z tym, że postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki i zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp pierwotne warunki zamówienia nie mogą być w istotny sposób zmienione,
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JC&P Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367909571
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Siedleckiego
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- "Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Siedlce w 2024 r."
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach i podległych jednostek terenowych.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3667W w m. Izdebki Kosny
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie wykonywania pomiarów, badań i serwisowania urządzeń wyciągowych oraz specjalistycznych badań... dla S. R. K. S.A., Oddział KWK "Pokój I-Pokój II".
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.