eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa technicznych środków materiałowych przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb obsługowo-naprawczych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa technicznych środków materiałowych przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb obsługowo-naprawczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa technicznych środków materiałowych przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb obsługowo-naprawczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6409f0fb-0c3f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151542/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa technicznych środków materiałowych przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb obsługowo-naprawczych SpW w 10BLog

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/10blog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://portal.smartpzp.pl pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/10blog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przekazać za pośrednictwem formularza „ZŁÓŻ OFERTĘ” dostępnego na portal.smartpzp.pl w zakładce „OFERTY” w sposób określony w rozdz. XVIII.
W myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 06.07.2023 r. do godziny 10.00.
2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
3. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
4. Oferta i inne dokumenty składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem portal.smartpzp.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem portal.smartpzp.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 PZP, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
5. Za datę i godzinę wpływu (odbioru) oferty, przyjmuje się datę i godzinę złożenia wygenerowaną dla tej oferty przez portal.smartpzp.pl
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany
i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/10blog/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10.Brygada Logistyczna,
z siedzibą ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, nr tel. 261 625 021;
 inspektorem ochrony danych osobowych w 10.Brygadzie Logistycznej jest Pan Grzegorz Skoczka, tel. 261 62 55 95, e-mail g.skoczka@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę technicznych środków materiałowych, nr sprawy 3/CZ-SAM/2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na zasadach określonych w art. 18 oraz art. 74 PZP;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
 konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/CZ-SAM/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436919,61 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 436919,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki JELCZ

4.2.5.) Wartość części: 218434,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki STAR,MAN

4.2.5.) Wartość części: 30835,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki IVECO

4.2.5.) Wartość części: 101967,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki HONKER

4.2.5.) Wartość części: 27733,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki MERCEDES

4.2.5.) Wartość części: 655,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki FIAT DUCATO

4.2.5.) Wartość części: 9561,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części do PRZYCZEPY

4.2.5.) Wartość części: 19426,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdu marki VOLVO

4.2.5.) Wartość części: 6001,14 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części do PAB-4

4.2.5.) Wartość części: 850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup części, akcesoria do pojazdów marki VW CRAFTER

4.2.5.) Wartość części: 21453,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty – 60 pkt
Termin realizacji - 28 pkt
Warunki gwarancji – 12 pkt

Y = (Xn / Xof) x 60 + (Tn / Tof) x 28 + (Gof / Gn) x 12

Y – liczba punktów przyznana ofercie;
Xn – najniższa cena spośród złożonych ofert;
Xof – cena badanej oferty;
Tn – najkrótszy termin realizacji umowy spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania terminu realizacji umowy w przedziale od 10 do 30 dni kalendarzowych (min 10 max 30 dni).;
Tof – termin realizacji umowy jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gof – ilość miesięcy gwarancji jaką oferuje wykonawca oferty badanej;
Gn – najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Zamawiający oczekuje od wykonawcy zaoferowania gwarancji
w przedziale od 24 do 36 miesięcy (min 24 max 36 miesięcy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/10blog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.