eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-545

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orsk_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cf688f-d155-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.18 Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji "1"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/DT-SERW/03/2024 ABM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223319,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
a) Elektrostymulator
b) Elektrody do elektrostymulatora
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 13631,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: platforma wibracyjna
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
Uwaga - Termin wykonania zamówienia ustala się na: 2 szt. do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz 1 szt. do dnia 30 czerwca 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 99666,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3:
a) pionizator do 35 kg,
b) pionizator do 55 kg
c) pionizator z siłownikiem elektrycznym.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
UWAGA - Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Część nr 3a i 3c - do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 3b - 2 szt. do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz 1 szt. do dnia 30 czerwca 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 86599,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4:
a) stół składany
b) mata do ćwiczeń
c) drabinka gimnastyczna
d) stół rehabilitacyjny
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
UWAGA - Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Część nr 4a, 4b, 4c - do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 4d - do dnia 30 czerwca 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 12461,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5:
a) pulsoksymetr
b) ciśnieniomierz,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 3405,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6:
a) dynamometr,
b) goniometr,
c) skoliometr,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 29303,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 1 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 2 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonej przez Wykonawcę oferty (85 000,00 zł.) przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonej przez Wykonawcę oferty (8 225,99 zł.) przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 6 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji dla a, b, c 14 dni od momentu zawarcia umowy
termin realizacji dla d do dnia 30 czerwca 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.