Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00208024/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno - świadomościowych kursów dla dzieci i młodzieży z Ukrainy oraz wyjazdów terapeutycznych z elementami integracji dla rodzin ukraińskich“
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno - świadomościowych kursów dla dzieci i młodzieży z Ukrainy oraz wyjazdów terapeutycznych z elementami integracji dla rodzin ukraińskich“2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3586b714-e50d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 10 spotkań edukacyjno-świadomościowych z obszaru wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, w tym: procesu usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługi realizowane w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”, Oś priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WK-P na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwunastu spotkań edukacyjno - świadomościowych mających na celu podniesienie efektywności procesu usamodzielnienia oraz promowanie wartości rodzicielstwa zastępczego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz zapewnieniem usługi noclegowej i gastronomicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
98340000-8 - Usługi miejsc noclegowych oraz biur
4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie dziewięciu kursów dla dzieci i młodzieży z Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną w Ukrainie realizowane w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”, wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz zapewnieniem usługi gastronomicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
98340000-8 - Usługi miejsc noclegowych oraz biur
4.5.5.) Wartość części: 138600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie trzech 3-dniowych wyjazdów terapeutycznych z elementami integracji dla rodzin ukraińskich, w tym matek z dziećmi i młodzieży, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną w Ukrainie wraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz zapewnieniem usługi noclegowej i gastronomicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
98340000-8 - Usługi miejsc noclegowych oraz biur
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 9 maja 2023 r dokonał wydłużenia terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, wskutek zmiany treści Formularza ofertowego. Dokonano zmiany treści SWZ oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu w tym zakresie, wydłużając termin składania do dnia 11 maja 2023 r. Niemniej jednak na stronie prowadzonego postępowania nie został przesunięty termin składania ofert - pozostawiono termin pierwotny, tj. 10 maja 2023 r. godz. 10:00. Tym samym oferty złożone w terminie do upływu pierwtonego terminu składania ofert stały się dostępne po terminie wyznaczonym jako termin otwarcia ofert - stały się możliwe do odszyfrowania. W związku z tym, że Zamawiający zauważył swój błąd po upływie terminu składania ofert nie miał możliwości konwalidowania swojego błędu poprzez zmianę terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania. W tym miejscu należy nadmienić, że błąd przy otwarciu ofert jest bowiem nieusuwalny, gdyż jest to czynność która ma charakter niepowtarzalny i nie podlega poprawie czy uzupełnieniu (por. KIO 503/19 oraz KIO 3204/20). Tym samym postępowanie zostało obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 9 maja 2023 r dokonał wydłużenia terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, wskutek zmiany treści Formularza ofertowego. Dokonano zmiany treści SWZ oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu w tym zakresie, wydłużając termin składania do dnia 11 maja 2023 r. Niemniej jednak na stronie prowadzonego postępowania nie został przesunięty termin składania ofert - pozostawiono termin pierwotny, tj. 10 maja 2023 r. godz. 10:00. Tym samym oferty złożone w terminie do upływu pierwtonego terminu składania ofert stały się dostępne po terminie wyznaczonym jako termin otwarcia ofert - stały się możliwe do odszyfrowania. W związku z tym, że Zamawiający zauważył swój błąd po upływie terminu składania ofert nie miał możliwości konwalidowania swojego błędu poprzez zmianę terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania. W tym miejscu należy nadmienić, że błąd przy otwarciu ofert jest bowiem nieusuwalny, gdyż jest to czynność która ma charakter niepowtarzalny i nie podlega poprawie czy uzupełnieniu (por. KIO 503/19 oraz KIO 3204/20). Tym samym postępowanie zostało obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 9 maja 2023 r dokonał wydłużenia terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, wskutek zmiany treści Formularza ofertowego. Dokonano zmiany treści SWZ oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu w tym zakresie, wydłużając termin składania do dnia 11 maja 2023 r. Niemniej jednak na stronie prowadzonego postępowania nie został przesunięty termin składania ofert - pozostawiono termin pierwotny, tj. 10 maja 2023 r. godz. 10:00. Tym samym oferty złożone w terminie do upływu pierwtonego terminu składania ofert stały się dostępne po terminie wyznaczonym jako termin otwarcia ofert - stały się możliwe do odszyfrowania. W związku z tym, że Zamawiający zauważył swój błąd po upływie terminu składania ofert nie miał możliwości konwalidowania swojego błędu poprzez zmianę terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania. W tym miejscu należy nadmienić, że błąd przy otwarciu ofert jest bowiem nieusuwalny, gdyż jest to czynność która ma charakter niepowtarzalny i nie podlega poprawie czy uzupełnieniu (por. KIO 503/19 oraz KIO 3204/20). Tym samym postępowanie zostało obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.