eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Borownica, dz. o nr ewid. 88 oraz w obrębie Huta Brzuska, dz. o nr ewid. 392, 386



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Borownica, dz. o nr ewid. 88 oraz w obrębie Huta Brzuska, dz. o nr ewid. 392, 386

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bircza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Bircza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bircza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bircza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Borownica, dz. o nr ewid. 88 oraz w obrębie Huta Brzuska, dz. o nr ewid. 392, 386

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f02681-1ab5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016737/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Borownica, dz. o nr ewid. 88 oraz w obrębie Huta Brzuska, dz. o nr ewid. 392, 386".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52845,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część: 1

„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Borownica, dz. o nr ewid. 88”.

Zakres robót od km 0+400 do km 0+713 tj.: 313,00 m

1. Zakres i cel robót
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania modernizacji - przebudowy drogi gminnej
w miejscowości Borownica na odcinku od km 0+400 do km 0+713. Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 88, obręb 0003 Borownica i stanowi połączenie komunikacyjne do przyległych gruntów rolnych i nieruchomości zabudowanych od drogi powiatowej, usytuowanej na działce nr 105.
Zakres opracowania obejmuje: odcinkową korektę przebiegu jezdni drogi poprzez wykonanie koryta i podbudowy, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego, wykonanie poboczy ziemnych i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wykonanie robót ziemnych związanych z odtworzeniem i oczyszczeniem rowów odwadniających oraz wymianę przepustów.
Zgodnie z art. 29 obowiązującej ustawy Prawo budowlane, zgłoszenie w/w robót nie wymaga opracowania Projektu budowlanego, jak również uzyskania pozwolenia na budowę.
W związku z powyższym opracowano skrócony materiał - projekt techniczno - wykonawczy, w formie materiałów do zgłoszenia robót budowlanych.
Celem opracowania jest poprawa komunikacji do przyległych gruntów rolnych, zwiększenie nośności jezdni i poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek możliwości wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.

2. Opis stanu istniejącego
Istniejąca droga gminna nie jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię utwardzoną o nawierzchni z kruszyw
o szerokości zmiennej 3,50 m – 3,00 m - 2,80 m. Stan techniczny nawierzchni jest odcinkowo zły, jezdnia posiada zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, występują w niej ubytki, wyboje, lokalnie koleiny podłużne. Istniejące utwardzenie nawierzchni wskazuje na odcinkową słabą nośność konstrukcji. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy lub utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu, tj. rowami drogowymi i istniejącymi przepustami pod koroną drogi do istniejących jarów. Rowy drogowe są zamulone i wymagają oczyszczenia, odtworzenia i wykonania nowych odcinków. Istniejące przepusty pod koroną drogi są drożne, częściowo zamulone, nie wymagają przebudowy lecz oczyszczenia. Istniejący przepust pod koroną drogi w km 0+650 należy zlikwidować i wykonać go w nowej lokalizacji, z uwagi na wyprowadzanie wód opadowych na działkę prywatną. Stwierdzone zniszczenia nawierzchni mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania nowej nawierzchni z wykorzystaniem istniejącego utwardzenia jezdni, odbudowy poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych.

3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych
Planowana inwestycja związana z remontem drogi będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną przebiegu trasy i korektą łuków poziomych. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami
z inwestorem:
● Klasa drogi D (dojazdowa),
● Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
● szerokość jezdni: zmienna, 3,00 m – 2,80 m,
● pobocza ziemne 0,75 m – 1,00 m,
● nawierzchnia z kruszywa łamanego,
● rowy drogowe istniejące

Zaprojektowano przebudowę drogi, polegającym na odcinkowym wykonaniu korekty trasy wraz z wykonaniem nowej podbudowy na tych powierzchniach, wykonaniu nowej nawierzchni z kruszywa łamanego, wykonaniu poboczy ziemnych oraz dla uporządkowania spływu wód opadowych wykonanie odcinkowe odtworzenie
i oczyszczenie rowów drogowych, wymianę i oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, które nie wymagają przebudowy.

4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję jezdni i nawierzchni zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję i pomiary
w terenie oraz w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym. Zaprojektowano nawierzchnię
z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego, o szerokości zmiennej 3,00 m – 2,80 m oraz obustronne pobocza ziemne o szerokości zmiennej 0,75 m - 1,00 m.
Zastosowanie materiałów do wykonania nawierzchni:
1) Tłuczeń kamienny – kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren od 31,5 mm do 63 mm,
2) Kliniec kamienny – kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren od 4 mm do 31,5 mm,
3) Miał – kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren od 0 do 4 mm lub od 0,075 mm do 4 mm.

5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym wraz
z odwodnieniem
Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na całym odcinku podnosi się średnio o 15 cm . Na odcinku objętym przebudową, założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 3%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym o wartości 4% oraz na poboczach drogi uzyskanie spadku o wartości 4%. System odwodnienia jezdni i korpusu drogi pozostaje bez zmian. Przy przebudowie drogi projektuje się odbudowę rowów, oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów otwartych ziemnych, z zachowaniem spadków dna rowu w kierunku istniejących i wymienianych przepustów pod koroną drogi. Podział spływu wód opadowych reguluje istniejące ukształtowanie terenu, gdzie wody opadowe z jezdni i poboczy kierowane są do otwartych rowów ziemnych. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 26422,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część: 2
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Huta Brzuska, dz. o nr ewid. 392, 386”.

Zakres robót od km 0+250 do km 0+400 tj.: 150,00 m

1. Zakres i cel robót
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania modernizacji (przebudowy) drogi dojazdowej do gruntów rolnych, położonej na działkach ewidencyjnych nr 392 i nr 386 w obrębie ewidencyjnym nr 0007 Huta Brzuska. Istniejąca droga gminna stanowi dojazd do przyległych nieruchomości gruntowych i zabudowanych zgodnie z istniejącym układem komunikacyjnym.
Zakres przebudowy w ciągu istniejącej drogi obejmuje wykonanie robót ziemnych – korytowanie, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonanie nawierzchni tłucznia kamiennego i nawierzchni z ażurowych płyt drogowych, wykonanie utwardzenia poboczy kruszywem łamanym i poboczy ziemnych oraz uporządkowanie spływu wód opadowych.
Zgodnie z art. 29 obowiązującej ustawy Prawo budowlane, zgłoszenie w/w robót nie wymaga opracowania Projektu budowlanego, jak również nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.
W związku z powyższym opracowano skrócony materiał, jako projekt techniczno - wykonawczy, w formie materiałów do zgłoszenia robót budowlanych.
Celem opracowania jest poprawa dojazdu do istniejących nieruchomości gruntowych i istniejącej zabudowy, zwiększenie nośności jezdni i poprawy bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych

2. Opis stanu istniejącego
Istniejąca droga gminna nie jest drogą publiczną. Na odcinku objętym przebudową droga posiada jezdnię o nawierzchni utwardzonej, żwirowo tłuczniowej o szerokości zmiennej 3,00 m – 2,80 m. Na początkowym odcinku przebiega w niewielkim spadku podłużnym. Po stronie lewej od skarpy, droga posiada rów jednostronny, który jest zarośnięty samosiewami i częściowo zamulony. Po stronie prawej znajduje się skarpa o pochyleniu w kierunku istniejącego potoku. Teren pasa drogowego jest wąski, jezdnia drogi jest odcinkowo położona nie w pasie drogowym i wymaga korekty jej przebiegu. Taki stan wymaga wykonania robót ziemnych – korytowania i wykonania podbudowy w celu przesunięcia przebiegu trasy. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu w kierunku pasa drogowego do istniejącego rowu, dalej wody opadowe kierowane są istniejącym w km 0+075 przepustem pod koroną drogi, do istniejącego potoku. Istniejąca utwardzona nawierzchnia kruszywem, posiada znaczne zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, co w sposób znaczny powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów mechanicznych i wymaga wyprofilowania i dogęszczenia. Na dalszym odcinku droga położona jest na dużym spadku podłużnym, utrudniającym ruch pojazdów mechanicznych. Droga nie posiada utwardzenia i wymaga wykonania nowej konstrukcji jezdni, tj. podbudowy i nawierzchni.

3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych

Planowana inwestycja związana z modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych, będzie wykonana w istniejącym śladzie z drobną korektą przebiegu trasy z dostosowaniem lokalizacji do terenu działek inwestora . Jezdnia i pobocza, usytuowane będą w istniejącym pasie drogowym.
Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem:
● Klasa drogi D (dojazdowa),
● Prędkość projektowa: Vp = 30 km/h,
● szerokość jezdni: 2,80 m,
● pobocza odcinkowo utwardzone 0,30 m,
● pobocza ziemne 0,75 m,
● nawierzchnia – odcinkowo: z tłucznia kamiennego oraz z ażurowych płyt betonowych.
Zaprojektowano remont drogi w śladzie istniejącym. Na odcinku 0+250 do 0+400 zaprojektowano nawierzchnię z ażurowych płyt betonowych typu JOMB. Na odcinku i powierzchni wymagającej korekty przebiegu trasy, zaprojektowano wykonanie nowej podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki) i nawierzchnię z tłucznia kamiennego. Na odcinku o nawierzchni z ażurowych płyt betonowych, zaprojektowano ułożenie płyt na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego oraz pobocza na tym odcinku utwardzone kruszywem łamanym. Dodatkowo projektuje się wykonanie robót wykończeniowych, tj. plantowanie skarp wykopów i nasypów oraz uporządkowaniu spływu wód opadowych.

4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu
i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Załącznik nr 5, "Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg" - pkt. 5.6.1. Drogi o ruchu kategorii KR1, z zastosowaniem nawierzchni z ażurowych płyt betonowych oraz w oparciu o ustalenia zawarte
z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje:

Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+250 do km 0+400
● 12,5 cm nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych JOMB 100x75x12,5 cm, zbrojonych dwuwarstwowo,
● 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
● 15 cm podbudowa z tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm, stabilizowana mechanicznie,
● istniejące podłoże gruntowe – zagęszczone do wskaźnika Is=1,00 normalnej próby Proctora.

Cechy techniczne płyty JOMB:
• Kształt: prostopadłościan
• Wymiary: 100x75x12,5cm,
• Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339
• Zbrojenie: podwójne - siatka z prętów grubości 6 mm,
• Klasa betonu użytego do produkcji płyty jumbo: C25/30
• Powierzchnia jednej płyty jumbo brutto: 0,75 m2
• Powierzchnia czynna biologicznie w jednej płycie jumbo:
• Powierzchnia otworów: 11,6% (0,0874 m2)
• Powierzchni betonu: 88,4% (0,6626 m2)
• Waga - płyta typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5cm waży około 165kg

Zastosowane płyty winny być wytwarzane i produkowane w oparciu o kompleksową dokumentację techniczną i winny posiadać stosowne dokumenty stanowiące podstawę do ich wbudowania.

Konstrukcja poboczy:
Pobocza utwardzone na odcinku od km 0+250 do km 0+400 o szerokości 0,30 m:
● 17 cm utwardzenie poboczy z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) 0/63 mm
stabilizowana mechanicznie.
● podłoże gruntowe – zagęszczone do wskaźnika Is=1,00.
Na pozostałych odcinkach zaprojektowano pobocza ziemne o szerokościach 0,75 m.
Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych zawarto w załączniku graficznym na rysunku nr 3 "Przekroje normalne / konstrukcyjne".
Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi:
● nawierzchnia jezdni drogi z płyt betonowych ażurowych JOMB - 420,00 m2

5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym wraz
z odwodnieniem
Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na odcinku o nawierzchni tłuczniowej podnosi się średnio o 15 cm, na odcinku o nawierzchni z płyt drogowych podnosi się średnio o 32 cm.
Na modernizowanym (przebudowa) odcinku drogi założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem dwustronnym o wartości na prostej i na łukach poziomych 3% oraz uzyskanie spadku 5% na poboczach drogi.
System odwodnienia drogi pozostanie bez zmian jako powierzchniowy z odprowadzeniem wód w kierunku istniejącego potoku. Przy przebudowie drogi należy odcinkowo wykonać oczyszczenie otwartych rowów ziemnych, z zachowaniem istniejących spadków. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 26422,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74283,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. Robert Bodnar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795006765

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bircza

7.3.5) Kod pocztowy: 37-740

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H Robert Bodnar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795006765

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bircza

7.3.5) Kod pocztowy: 37-740

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.