eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH" etap II - stabilizacja punktów osnowy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap II – stabilizacja punktów osnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91

1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lodzkiwschodni.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap II – stabilizacja punktów osnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3cbba3-2505-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006461/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap II – stabilizacja punktów osnowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem prac jest wykonanie stabilizacji nowych znaków, zgodnie z zatwierdzonym
projektem technicznym wykonanym w ramach etapu I – Modernizacji szczegółowej osnowy
wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu
wysokościowego PL-EVRF2007-NH.
1. Opis stanu istniejącego.
Powierzchnia powiatu wynosi ok 500 km2.
Gminy wchodzące w skład powiatu: Andrespol, Brójce, Koluszki, Rzgów, Tuszyn, Nowosolna.
Miasta na terenie powiatu: Koluszki, Rzgów, Tuszyn.
Powiat graniczy z powiatami: brzezińskim, pabianickim, piotrkowskim,, tomaszowskim, zgierskim
oraz miastem Łódź.
Zatwierdzony Projekt techniczny obejmuje 441 punktów szczegółowej osnowy wysokościowej.
Do sieci włączono 220 punktów adaptowanej osnowy wysokościowej dawnej III klasy i klas
niższych. Ich stan na etapie inwentaryzacji określono jako dobry, stabilizację spełniającą
standardy znaków wysokościowych posiada 219 znaków.
W projekcie technicznym zaprojektowano łącznie 221 punktów szczegółowej osnowy
wysokościowej o nowej stabilizacji, w tym 92 znaków ściennych oraz 129 znaków ziemnych.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
Zakres prac geodezyjnych
W ramach stabilizacji punktów wysokościowej osnowy geodezyjnej należy:
1) W celu uniknięcia kolizji z istniejącymi i projektowanymi urządzeniami podziemnymi przed
stabilizacją znaków ziemnych należy bezwzględnie zweryfikować ich lokalizacje z mapą zasadniczą;
2) Punkty ziemne należy stabilizować znakami typu 1 (w formie określonej przez wytyczne G-1.9
jako 75) z zastosowaniem znaku rozpoznawczego w celu ochrony i identyfikacji miejsca
położenia punktu. Znaki ścienne typem 4 (86, 87 wg G-1.9) lub innymi, zaakceptowanymi przez
Zamawiającego. Cechy głowic w nowo zakładanych punktach należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) Wykonać nowy opis topograficzny;
4) Sporządzić dokumentację fotograficzną – dwa zdjęcia: znaku z możliwą do odczytania cechą
oraz widok ogólny. Na zdjęciu powinien być odfotografowany numer punktu;
5) Określić współrzędne poziome zastabilizowanych punktów z dokładnością zapewniającą
średni błąd położenia nieprzekraczający 0,1 m względem osnowy geodezyjnej poziomej. Pomiar
znaków należy udokumentować załączając dzienniki pomiaru (GNSS, biegunowe);
6) Doręczyć właścicielowi lub innej osobie władającej nieruchomością oraz staroście
zawiadomienia o umieszczeniu znaku na nieruchomości.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnym sprzętem.
2) Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań
związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej
czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
4) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia:
a) pozyskaniu materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym z PODGiK,
b) analiza materiałów, o których mowa pkt a), w tym na badaniu wiarygodności tych materiałów
oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania,
c) wykonanie opisów topograficznych,
d) określenie współrzędnych poziomych zastabilizowanych punktów,
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności wskazane w pkt. 4). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i
dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w
wymagań,
6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym
wezwaniu terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu
wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4)
czynności w trakcie realizacji zamówienia:.
􀀀 oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy
o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
Wykonawcy lub Podwykonawcy.
7) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4) czynności Zamawiający
przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę/Podwykonawcę kary
umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez
Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4) czynności.
8) Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe,
społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72311100-9 - Usługi konwersji danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146116,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146116,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK RZESZÓW S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-03-33-537

7.3.3) Ulica: ul. Geodetów 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część prac objętych przedmiotem zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146116,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.