Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127698/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00146357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00150585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kamionkowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Głuchą do ul. Mińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja ul. Kamionkowskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Kamionkowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Głuchą do ul. Mińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja ul. Kamionkowskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bcb9d8-bc03-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Przebudowa ul. Kamionkowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Głuchą do ul. Mińskiej w ramach zad. inwestycyjnego pn. "Modernizacja ul. Kamionkowskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/14/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres rzeczowy robót stanowiący OPZ w szczególności obejmuje:
1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane) zakres A:
a. Projekt budowlany, Tom nr 1 – Projekt zagospodarowania terenu,
b. Projekt budowlany, Tom nr 2 – Projekt architektoniczno-budowlany,
c. Projekt wykonawczy, Zeszyt nr 1 – budowa drogi,
d. Projekt wykonawczy, Zeszyt nr 2 – budowa odwodnienia ulicy,
e. Projekt wykonawczy, Zeszyt nr 3 – przebudowa oświetlenia ulicy,
f. Projekt wykonawczy, Zeszyt nr 4 – przebudowa sieci wodociągowej,
g. Projekt wykonawczy, Zeszyt nr 5 – Projekt stałej organizacji ruchu,
h. Dokumentacja przetargowa, Zeszyt nr 6 – zbiorczy przedmiar robót,
i. Dokumentacja przetargowa, Zeszyt nr 8 – Szczegółowe specyfikacje techniczne,
j. Decyzja nr 117/20 z 21.04.2020r.
k. Stanowisko Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 03.04.2020r. i 20.05.2019r., Postanowienie z 02.04.2020r.
Zamawiający informuje, iż:
• ww. dokumentacja zawiera roboty związane z wykonaniem: warstwy ścieralnej ciągu pieszo-jezdnego z kamienia polnego rewitalizowanego (pocięcie na plastry 8cm), placu miejskiego z istniejącego bruku do przełożenia.
• ulica Kamionkowska wpisana jest w gminny rejestr zabytków pod nr PPD34594.
2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji, zakres B:
a. Projekt wykonawczy – mała architektura,
II. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane roboty spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie inwestycji (wniosek o pozwolenie na użytkowanie zostanie przygotowany przez Wykonawcę
i przedłożony do podpisu Zamawiającemu).
III. Z uwagi na przedawnienie ważności opinii do Projektu, Wykonawca zobowiązany jest do odnowienia wszelkich decyzji, opinii. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty uzyskania przedmiotowych dokumentów pokrywa Wykonawca.
IV. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
V. Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż na 14 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
VI. Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
VII. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z robotami drogowymi.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3344370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3649999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3649999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BRUKARSKICH ADROG sp. j. ADAM DYBCIO - EUGENIA DYBCIO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261009540
7.3.3) Ulica: Dobra 6 lok. 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-388
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Firma podwykonawcy nie jest jeszcze znana - Roboty wodno-kanalizacyjne - 24,80%
2. JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SP. J. - Roboty elektryczne i teletechnika - 4,15%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3649999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala się do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Modernizacja ul. Kościuszki (boczna) w Chełmku
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Andrespol w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa drogi w miejscowości Justynów i Andrespol"
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.