eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w budynku B-7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu szynowego" w trybie zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w budynku B-7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu szynowego” w trybie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.synowka@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca655064-d53e-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w budynku B-7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu szynowego” w trybie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca655064-d53e-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w bud B7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu szynowego_ w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-037/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w budynku B-7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu szynowego” w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres prac obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych.
Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:
a) ETAP I:
− wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych,
− opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień – w wymaganym zakresie;
− wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy.
b) ETAP II:
− realizacja robót w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I
niniejszej umowy;
− uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji
umowy;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej;
1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych w zakresie opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym- stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
- etap I - prace projektowe - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy
- etap II - realizacja prac na podstawie dokumentacji - do 3 miesięcy od daty podpisania bezwarunkowego odbioru Etapu I.
3. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji uwarunkowań i zakresu robót budowlanych stanowiącym wraz z dokumentacją projektową Załącznik nr 3 do SWZ .
4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 15 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert w dniu 20.03.2024 r. nie została złożona żadna oferta.
Zachodzi więc przesłanka z art. 255 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.