eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/881796

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef3b6d4-c027-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:
a) Stół demonstracyjny-nauczycielski – 2 sztuki
b) Krzesło laboratoryjne – 2 sztuki
c) Krzesło szkolne – 60 sztuk
d) Stół uczniowski jednoosobowy – 60 sztuk
e) Szafa laboratoryjna pionowa na odczynniki chemiczne – 1 sztuka
f) Szafa laboratoryjna laminowana dwu-drzwiowa pełna – 8 sztuk
g) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa pełna – 4 sztuki
h) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa góra przeszklona – 4 sztuki
i) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła jednokomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
j) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła dwukomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

39181000-4 - Stoły laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:
a) Jednostka centralna systemu – 1 sztuka
b) Komputer stacjonarny wraz z klawiatura oraz myszą do obsługi pracowni językowej – 1 sztuka
c) Oprogramowanie sterujące PC – 1 sztuka
d) Monitor dotykowy – 1 sztuka
e) Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 sztuka
f) Słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 sztuki
g) Słuchawki z mikrofonem dla lektora – 1 sztuka
h) Pulpit uczniowski – 24 sztuki
i) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 1 sztuka
j) Lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela – 25 sztuk
k) Monitor interaktywny 75’’ – 1 sztuka
l) Biurko lektorskie – 1 sztuka
m) Stolik uczniowski dwuosobowy – 11 sztuk
n) Stolik uczniowski 1 osobowy dla osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 2 sztuki
o) Krzesło lektora – 1 sztuka
p) Krzesło ucznia – 24 sztuki
q) Montaż oraz uruchomienie pracowni
r) Szkolenie z obsługi pracowni dla lektorów
s) Tablet – 25 sztuk
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91807,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253418,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91807,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWO Tadeusz Flieger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630508570

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91807,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65905,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245521,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65905,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610023173

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65905,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca - Nowa Szkoła Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, który złożył najkorzystniejsza ofertę w postępowaniu odstąpił od zawarcia umowy w Części 1 zamówienia. Zamawiający dokonał wówczas ponownego badania i oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.