eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rozbudowa infrastruktury sieciowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sieciowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.jasinska1@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

: https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/414590/rozbudowa-infrastruktury-sieciowej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury sieciowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bbad1c-797d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151727/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 rozbudowa infrastruktury sieciowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-51/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 836960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sieciowej w formule zaprojektuj i wybuduj,
Część nr 1: rozbudowa infrastruktury sieciowej: ul. Wieniawska - ul. Chmielna - ul. Dolna 3 Maja - ul. Staszica;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ), na który, zgodnie z treścią art. 103 ust 2 usta-wy Pzp składa się program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU)
3.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dotacji celowej Ministerstwa Edukacji i Nauki na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową na rozbudowę infrastruktury informatycznej: w Części nr 1 Tytuł: „Rozbudowa infrastruktury sieciowej: ul. Wieniawska - ul. Chmielna - ul. Dolna 3 Maja - ul. Staszica”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 366578,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sieciowej w formule zaprojektuj i wybuduj,
1.2. Część nr 2: rozbudowa infrastruktury sieciowej: ul. Wieniawska - skrzyżowanie Szeligow-skiego/Gębali - ul. Smorawińskiego - ul. Chodźki - ul. Gębali.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ), na który, zgodnie z treścią art. 103 ust 2 usta-wy Pzp składa się program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU)
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dotacji celowej Ministerstwa Edukacji i Nauki na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową na rozbudowę infrastruktury informatycznej: w Części nr 2 Tytuł: Rozbudowa infrastruktury sieciowej: ul. Wieniawska 14 - Szeligowskiego/Gębali; ul. Szeligowskiego/Gębali - ul. Smorawińskiego - ul. Chodźki 6; ul. Chodźki 6 do obiektu CSM ul. Chodźki 4 oraz USD ul. Gębali 6 – ul. Chodźki 4”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 470382,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 28.11.2023
r. i wynosi 450 891,00 zł brutto. Do przedmiotowego postępowania w zakresie zadania 1 w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 28.11.2023 r. do godz. 11:00, złożone zostały dwie oferty, z czego oferta nr 3 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ELEKTRO-LECH Łukasz Grzegorz Misiejuk, ul. 1 Maja 28, 21-200 Parczew podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp. Zamawiający ocenił złożoną w postepowaniu ofertę zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie art. 239 ust 1 ustawy Pzp, tj. na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 024 245,26 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o wartość 573 354,26 zł. Zamawiający z przyczyn obiektywnych, nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, tym samym unieważnienie postępowania w tym zakresie jest w pełni zasadne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1024245,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067640,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt. 7, z uwzględnieniem art. 263 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 15.01.2024 r. opublikował Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu podając przyznaną łączną punktację w każdym kryterium oceny ofert . W piśmie z dnia 29.01.2024r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Centrum Badawczo-Wdrożeniowe OPTOTRAKT Sp. z o.o. w Lublinie , ul. Energetyków 27A, 20-468 Lublin NIP: 7120151320 do przedłożenia w terminie do dnia 01.02.2024 r. następujących dokumentów:
1. dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami SWZ Rozdz. XXI oraz art 449 ust. 3 Pzp;
2. wypełniony i uzgodniony z Zamawiającym harmonogram skrócony według Załącznika nr 7 do Załącznika nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - Zamawiający nie uzgodni harmonogramu skróconego robót, jeśli wartości brutto określone w harmonogramie dla poszczególnych pozycji przekroczą wartości procentowe tam wskazane;
3. kopii uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
4. kopii zaświadczenia wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
Wykonawca w dniu 01.02.2024r. złożył pismo z prośbą o przedłużenie terminu złożenia dokumentów do dnia 07.02.2024r., na co Zamawiający wyraził zgodę. W dniu 07.02.2024r. Wykonawca dostarczył dokumenty wskazane powyżej w punkcie 2,3 i 4 natomiast nie dostarczył dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wymienionego w pkt 1 w/w wezwania wskazując jedynie, że zabezpieczenie zostanie wniesione w formie pieniężnej. Zgodnie z oświadczeniem złożonym na druku formularza ofertowego w pkt. 11, Wykonawca zobowiązał się do
zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający w piśmie z dnia 28.02.2024r. wyznaczył Centrum Badawczo-Wdrożeniowe OPTOTRAKT Sp. z o.o. termin podpisania umowy do dnia 04.03.2024r. Brak reakcji ze strony Wykonawcy spowodował, że Zamawiający wystosował kolejne pismo z dnia 08.03.2024r. wyznaczając ostateczny termin podpisania umowy do dnia 13.03.2024r. jednocześnie informując, iż w przypadku nie wniesienia i braku dostarczenia dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wraz z podpisaną przez Wykonawcę umową w
wyznaczonym ostatecznym terminie, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy co, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 2 lit a) i b) ustawy Pzp skutkować będzie zatrzymaniem wniesionego wadium w
wysokości 7000 zł. Wykonawca w wyznaczonym ostatecznym terminie, tj. do dnia 13.03.2024r. nie wniósł oraz nie przedłożył dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jak również nie dostarczył podpisanej z jego strony umowy. Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, że uwzględniając zapis art. 263 ustawy Pzp, odstąpił od procedury w nim
wskazanej z uwagi na to, że kolejna w rankingu oferta znacznie przekracza środki, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146360,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.