eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bef7374-df47-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.7.2023.178.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130946,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie Części 1: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usług wsparcia umowy serwisowej nr: L6P1526C indentyfikator kontraktu: 108681764058, wskazanych w tabeli, o której mowa w Rozdziale III ust.3 SWZ tj. dla urządzeń oraz usługi, o których mowa poniżej:
1) HPE MSA 2040 ES SAN DC SFF Storage, Nr ser.: 2S6614B118, Numer produktu: K2R80A
2) J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYQ
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYP
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYN
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWJ
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWH
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWG
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWF
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWD
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWB
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD 2EHMD01F3148A0
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04X
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04W
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04U
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04T
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04S
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04R
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04P
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04N
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04M
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04L
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03U
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03T
C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861302KL
C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861301F4


3) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D008
4) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BH
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BA
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B3
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B2
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09E
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09D
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09C
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z093
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BI
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BU

5) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D010
6) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AP
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09M
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09N
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09U
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09V
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AZ
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AR
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A4
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A5
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AE
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AF
7) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D006
8) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09A
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B5
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BK
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BX


oraz usługi: D4T79AAE HP MSA 2040Pref Auto Tiering E-LTU.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1.
3. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 1: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 10 miesięcy, licząc od dat rozpoczęcia świadczenia usług wskazanych w ust.3 w tabeli dla Części 1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy umożliwić Zamawiającemu dostęp do tych usług. Daty rozpoczęcia i daty zakończenia realizacji poszczególnych usług zostały określone w kolumnie nr 2 i 3 tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 3 SWZ .
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
9. Zamawiający w zakresie Części 1 nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 33847,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W zakresie Części 2: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Juniper, zwanych dalej „Urządzeniami”.
2. Lista Urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje Urządzenia Producenta Jupiter, o których mowa w tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 5 SWZ tj.:
1) Grupa 1: EX4200-24T – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa,
2) Grupa 2: EX3300-48P – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa,
3) Grupa 2: EX3300-48T – liczba sztuk 26, lokalizacja Warszawa,
4) Grupa 2: EX3400-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
5) Grupa 2: EX3400-48P – liczba sztuk 6, lokalizacja Warszawa,
6) Grupa 2: EX3400-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa, Białystok,
7) Grupa 2: EX4300-24T – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa,
8) Grupa 2: EX4300-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa,
9) Grupa 2: karta EX-UM-4X4SFP do EX4300– liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
10) Grupa 3: EX3300-24P – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa,
11) Grupa 3: EX3300-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
12) Grupa 3: EX3300-48P – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,
13) Grupa 3: EX3300-48T – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,
14) Grupa 4: EX3400-48P – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
3. Konfiguracje Urządzeń, o których mowa w ust. 2 powyżej oraz w Rozdziale III ust.5 SWZ, okres świadczenia oraz numery seryjne podane są w punkcie C w Załączniku nr 1b do SWZ-SOPZ dla Części 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2.
5. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 2: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi od dat określonych poniżej:
1) Grupa 1, pozycja 1: EX4200-24T: od 17.07.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 16.07.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
2) Grupa 2, pozycja 2: EX3300-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
3) Grupa 2, pozycja 3: EX3300-48T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
4) Grupa 2, pozycja 4: EX3400-24T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
5) Grupa 2, pozycja 5: EX3400-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
6) Grupa 2, pozycja 6: EX3400-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
7) Grupa 2, pozycja 7: EX4300-24T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
8) Grupa 2, pozycja 8: EX4300-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
9) Grupa 2, pozycja 9: karta EX-UM-4X4SFP: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
10) Grupa 3, pozycja 10: EX3300-24P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
11) Grupa 3, pozycja 11: EX3300-24T: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
12) Grupa 3, pozycja 12: EX3300-48P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
13) Grupa 3, pozycja 13: EX3300-48T: od 3.10.2022 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2023 w zakresie Serwisu Urządzeń;
14) Grupa 4, pozycja 14: EX3400-48P: od 8.11.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 7.11.2024.
10. Zamawiający w zakresie Części 2 stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w wymiarze czasu adekwatnym do SWZ powierzonych zadań, osób (osoby wykonujące czynności przyjmowania i rejestracja zgłoszeń Awarii, o których mowa w § 5 ust.4 Załącznika nr 5b do SWZ-wzoru umowy dla Części 2 tj.:) wykonujących czynności wskazane we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5b do SWZ dla Części 2, dalej zwany „Wzorem umowy”, czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
11. Sposób weryfikowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy w § 5 pt.: „Personel Wykonawcy”.
12.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 97098,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35301,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33825,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Vision Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361927962

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 189

7.3.4) Miejscowość: Rajszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33825,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert tj.: do dnia 22 maja 2023 r. do godziny 09:00 w zakresie Części 2 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 1: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 10 miesięcy licząc od dat rozpoczęcia świadczenia usług wskazanych w ust.3 w tabeli dla Części 1 powyżej. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy umożliwić Zamawiającemu dostęp do tych usług.
2. Postępowanie w zakresie Części 2 zostało unieważnione w dniu 23 maja 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.