eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bef7374-df47-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany
program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych
pojedynczych plików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w
formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu
odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela
Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do
dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca wczytuje
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodaj
pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce
wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez
dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W
przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane
osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”
/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika)
jest automatyczne wy generowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej
prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje
czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2)
NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się
poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na
podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,
bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,
doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym
podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas
(art. 78);5)Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub
obrony przez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez
osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16
rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),
zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia,
że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia,9)Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe
nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.7.2023.178.PKO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie Części 1: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usług wsparcia umowy serwisowej nr: L6P1526C indentyfikator kontraktu: 108681764058, wskazanych w tabeli, o której mowa w Rozdziale III ust.3 SWZ tj. dla urządzeń oraz usługi, o których mowa poniżej:
1) HPE MSA 2040 ES SAN DC SFF Storage, Nr ser.: 2S6614B118, Numer produktu: K2R80A
2) J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYQ
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYP
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYN
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWJ
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWH
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWG
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWF
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWD
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWB
J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD 2EHMD01F3148A0
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04X
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04W
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04U
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04T
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04S
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04R
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04P
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04N
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04M
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04L
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03U
N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03T
C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861302KL
C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861301F4


3) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D008
4) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BH
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BA
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B3
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B2
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09E
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09D
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09C
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z093
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BI
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BU

5) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D010
6) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AP
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09M
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09N
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09U
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09V
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AZ
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AR
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A4
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A5
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AE
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AF
7) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D006
8) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09A
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B5
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BK
J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BX


oraz usługi: D4T79AAE HP MSA 2040Pref Auto Tiering E-LTU.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1.
3. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 1: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 10 miesięcy, licząc od dat rozpoczęcia świadczenia usług wskazanych w ust.3 w tabeli dla Części 1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy umożliwić Zamawiającemu dostęp do tych usług. Daty rozpoczęcia i daty zakończenia realizacji poszczególnych usług zostały określone w kolumnie nr 2 i 3 tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 3 SWZ .
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
9. Zamawiający w zakresie Części 1 nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W zakresie Części 2: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Juniper, zwanych dalej „Urządzeniami”.
2. Lista Urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje Urządzenia Producenta Jupiter, o których mowa w tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 5 SWZ tj.:
1) Grupa 1: EX4200-24T – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa,
2) Grupa 2: EX3300-48P – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa,
3) Grupa 2: EX3300-48T – liczba sztuk 26, lokalizacja Warszawa,
4) Grupa 2: EX3400-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
5) Grupa 2: EX3400-48P – liczba sztuk 6, lokalizacja Warszawa,
6) Grupa 2: EX3400-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa, Białystok,
7) Grupa 2: EX4300-24T – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa,
8) Grupa 2: EX4300-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa,
9) Grupa 2: karta EX-UM-4X4SFP do EX4300– liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
10) Grupa 3: EX3300-24P – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa,
11) Grupa 3: EX3300-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
12) Grupa 3: EX3300-48P – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,
13) Grupa 3: EX3300-48T – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,
14) Grupa 4: EX3400-48P – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,
3. Konfiguracje Urządzeń, o których mowa w ust. 2 powyżej oraz w Rozdziale III ust.5 SWZ, okres świadczenia oraz numery seryjne podane są w punkcie C w Załączniku nr 1b do SWZ-SOPZ dla Części 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2.
5. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 2: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi od dat określonych poniżej:
1) Grupa 1, pozycja 1: EX4200-24T: od 17.07.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 16.07.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
2) Grupa 2, pozycja 2: EX3300-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
3) Grupa 2, pozycja 3: EX3300-48T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
4) Grupa 2, pozycja 4: EX3400-24T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
5) Grupa 2, pozycja 5: EX3400-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
6) Grupa 2, pozycja 6: EX3400-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
7) Grupa 2, pozycja 7: EX4300-24T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
8) Grupa 2, pozycja 8: EX4300-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
9) Grupa 2, pozycja 9: karta EX-UM-4X4SFP: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;
10) Grupa 3, pozycja 10: EX3300-24P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
11) Grupa 3, pozycja 11: EX3300-24T: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
12) Grupa 3, pozycja 12: EX3300-48P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;
13) Grupa 3, pozycja 13: EX3300-48T: od 3.10.2022 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2023 w zakresie Serwisu Urządzeń;
14) Grupa 4, pozycja 14: EX3400-48P: od 8.11.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 7.11.2024.
10. Zamawiający w zakresie Części 2 stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w wymiarze czasu adekwatnym do SWZ powierzonych zadań, osób (osoby wykonujące czynności przyjmowania i rejestracja zgłoszeń Awarii, o których mowa w § 5 ust.4 Załącznika nr 5b do SWZ-wzoru umowy dla Części 2 tj.:) wykonujących czynności wskazane we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5b do SWZ dla Części 2, dalej zwany „Wzorem umowy”, czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
11. Sposób weryfikowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy w § 5 pt.: „Personel Wykonawcy”.
12.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust.3 SWZ:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.
2) dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1),lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed
organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2) stosuje się

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę stanowi:
1) Formularz Ofertowy dla Części 1 i 2 (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Formularz cenowy dla Części 2 (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
2) Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie (w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
4) Dowody, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
4. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z Wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowie w zakresie Części 1 zostały określone w § 10 Załącznika nr 5a do SWZ-wzorze Umowy dla Części 1 a w zakresie Części 2 w § 14 Załącznika nr 5b do SWZ-wzorze Umowy dla Części 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 1 i 2 wynosi: 172 200,00 złotych brutto, w tym:
Dla części 1 wynosi: 49 200,00 złotych brutto;
Dla Części 2 wynosi: 123 000,00 złotych brutto.
2. Na podstawie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawa sankcyjna”, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3 Na podstawie art. 7 ust. 5 ustawy sankcyjnej przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się, złożenie oferty.
4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani.
6. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zostały określone w Rozdziale VIII ust. 5 SWZ.
7. Wykluczeniu z postępowania podlega Wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.