eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/884828

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706c7806-c974-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032890/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wyburzenie budynków administrowanych przez ZGL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/03/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I- Rozbiórka budynku przy ul. Chudowska 1, działka nr 1619/178
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
UWAGA: Budynek graniczy bezpośrednio z prywatną zabudowaną działką. Obowiązkiem wykonawcy jest takie zabezpieczenie terenu rozbiórki aby uniemożliwić wyrządzenie szkód i zabrudzenia posesji i elementów tam składowanych. W dniu przekazania placu budowy odbędzie się komisyjna inwentaryzacja wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. W przypadku wyrządzenia szkód lub zabrudzeń Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sąsiedniej nieruchomości i elementów tam składowanych do stanu pierwotnego.
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- rozbiórka podpiwniczonego budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach 36,3m x 12,3m. Rozbiórka razem z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II- Rozbiórka budynku przy ul. Więcka, działka nr 2968/47 – Zadanie I,
ul. Wojciecha 17 i 21 działki nr 887/75, 888/75 - Zadanie II, ul. Św. Wojciecha 11 działka nr 893/49 – Zadanie III, ul. Wyszyńskiego, działka nr 1519/63 oraz 926/65- Zadanie IV
ZADANIE 1
ul. Więcka, działka nr 2968/47
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji murowanej z cegły silikatowej, mieszanej o wymiarach ok 3m x 3m o średniej wysokości ok 2,5m;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków i przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;

ZADANIE 2
ul. Wojciecha 17 i 21 działki nr 887/75, 888/75
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektów rozbiórek wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynków;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka pawilonów handlowych jednokondygnacyjnych w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 12m2 oraz 60m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

ZADANIE 3
ul. Św. Wojciecha 11 działka nr 893/49
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy – jeśli występują media
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 31m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

ZADANIE 4
ul. Wyszyńskiego, działka nr 1519/63 oraz 926/65
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy – o ile występują
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka pawilonu handlowego jednokondygnacyjnych w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 20m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- uzupełnienie ogrodzenia betonowego oraz ewentualne uzupełnienie kostki brukowej po rozbiórce pawilonu.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 47967,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III- Rozbiórka budynku przy ul. Żwirki i Wigury 22, działka 2713/59
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
UWAGA: Budynek graniczy bezpośrednio z świeżo wyremontowanymi budynkami gminnymi oraz budynkiem wspólnoty mieszkaniowej. Obowiązkiem wykonawcy jest takie zabezpieczenie terenu rozbiórki aby uniemożliwić wyrządzenie szkód i zabrudzenia posesji sąsiednich i elementów tam składowanych. W dniu przekazania placu budowy odbędzie się komisyjna inwentaryzacja wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. W przypadku wyrządzenia szkód lub zabrudzeń Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sąsiedniej nieruchomości i elementów tam składowanych do stanu pierwotnego.
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- rozbiórka podpiwniczonego budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach 11,8m x 19,8m. Rozbiórka razem z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- na wierzchnią warstwę nawiezienie kamienia łamanego z utwardzeniem;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia i składowanych w budynku oraz przedmiotów składowanych na działce;- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90528,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90528,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRZYSZTOF ŻURAWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRZEGORZ ŻURAWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312295178

7.3.3) Ulica: Okrężna 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90528,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44034,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVELOPER I RECYKLING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482366960

7.3.3) Ulica: Młodego Górnika 2D

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44034,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220723,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRZYSZTOF ŻURAWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRZEGORZ ŻURAWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312295178

7.3.3) Ulica: Okrężna 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.