Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161437/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00309479/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA CHODNIKÓW W PASACH DRÓG GMINNYCH GMINY NIEGOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Niegowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO
1.5.2.) Miejscowość: Niegowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343151020
1.5.8.) Numer faksu: 343151020 wew.110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niegowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA CHODNIKÓW W PASACH DRÓG GMINNYCH GMINY NIEGOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44111931-0659-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003905/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 BUDOWA CHODNIKÓW W PASACH DRÓG GMINNYCH GMINY NIEGOWA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161437/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370401,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających budowie chodnika ze zjazdami na posesje po jednej stronie drogi gminnej nr 680010S w miejscowości Mirów dług. 65,00 m i szerokości 1,40 m.- roboty ziemne - koryto i rowek pod krawężniki z transportem na 4 km - 33,486 m3
- krawężniki betonowe 15x30 i najazdowe 15x22 - 65,00 m
- obrzeża betonowe 8x25 - 68 m
- ława betonowa z oporem - 6,235 m3
- podbudowa tłuczniowa gr 15 cm pod chodniki - 73,78 m2
- podbudowa tłuczniowa gr 20 cm pod zjazdy - 17,22 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cem.-piask. - 73,78 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 kolorowej cm na podsypce cem.-piask. - 17,22 m2
- regulacja studni telekomunikacyjnych - 1 szt
- uzupełnienie szczeliny między krawężnikiem i jezdnią mieszanką mineralno-bitumiczną - 1,8 t.
Zakres prac opisany został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ponieważ dokumentacja obejmuje również już wykonaną już część chodnika, do wyceny należy przyjąć wykonanie robót od działki 322/1 do końca zakresu. Inwentaryzację należy wykonać dla całego odcinka o długości 160 m. Ponadto Zamawiający załącza przedmiar robót. Dokument stanowi funkcje pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 27019,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika w pasie drogi gminnej nr 680028S w miejscowości Moczydło na długości 118,00 m. i szerokości 1,50 m (bez krawężnika) wraz ze zjazdami do posesji:- wykonanie koryta - 76,566 m3 z odwozem na 4 km
- ułożenie krawężników zwykłych 15x30 - 35,00 m
- ułożenie krawężników najazdowych 15x22 i przejściowych - 83,00m
- ułozenie obrzeży 8x25 cm - 119,50 m
- wykonanie ławy podkrawężnikowej betonowej - 11,813m3
- wykonanie chodnika z kostki brukowej gr 6 cm na podsypce piaskowej , podbudowie z mieszanki tłuczniowej gr. 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr 10 cm - 157,50m2
- wykonanie zjazdów na posesje z kostki brukowej kolorowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z mieszanki
tłuczniowej gr. 20 cm i warstwie odcinajacej z piasku gr 10 cm - 19,50 m2 (tylko na szerokości chodnika)
- poszerzenie jezdni z kostki brukowej szarej gr.8 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm i warstwie odcinajacej z piasku gr 10 cm -
19,50 m2
- umocnienie skarpy płytami ażurowymi 60*40*8 cm - 60,00 m2
Zakres prac opisany został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający załącza przedmiar robót. Dokument stanowi funkcje pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie. Ponieważ dokumentacja obejmuje również już wykonaną już część chodnika od posesji nr 25 w kierunku Niegówki o dł.46 mb, do wyceny należy przyjąć dalszy odcinek. Inwentaryzację należy wykonać dla całego odcinka o długości 164 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 54126,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika ze zjazdami na posesje po jednej stronie drogi gminnej Nr 680009S w m. Niegówka dług. 292,00 m i szerokości jezdni 1,55 m- roboty ziemne - koryto, rowki pod krawężniki, wykopy pod ścianki oporowe z transportem na 4 km - 122,24 m3
- krawężniki betonowe 15x30 i najazdowe 15x22 - 223,00 m na ławie betonowej z oporem
- obrzeża betonowe 8x25 - 225 m
- ława betonowa z oporem - 21,225 m3
- podbudowa tłuczniowa gr 15 cm pod chodniki - 231,42 m2
- podbudowa tłuczniowa gr 20 cm pod zjazdy - 70,98m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cem.-piask. - 231,42m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 kolorowej cm na podsypce cem.-piask. - 70,98m2
- ścianki oporowe z elementów żelbetowych typu L 80x50x50 - 28 m
- bariery chodnikowe U-11a ocynkowane i malowane proszkowo - 28 m
- regulacja pokryw studni kanałowych - 8 szt.
- regulacja studni telekomunikacyjnych - 3 szt-
- uzupełnienie szczeliny między krawężnikiem i krawędzią jezdni masą mineralno-bitumiczną - 5,568 t
Zakres prac opisany został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający załącza przedmiar robót. Dokument stanowi funkcje pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie. Ponieważ dokumentacja obejmuje również już wykonaną już część chodnika, do wyceny należy przyjąć wykonanie robót od działki nr 138 do działki nr 486. Inwentaryzację należy wykonać dla całego odcinka o długości 292 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 121631,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika ze zjazdami na posesje po jednej stronie drogi gminnej nr 680048S w miejscowości Mirów dług. 425,00 m i szerokości 1,5m z krawężnikiem najazdowym na styku nawierzchni asfaltowej oraz wydzielenie chodnika obrzeżem betonowym o grubości 8 cm. Ze względu na charakter inwestycji dla zakresu robót budowlanych będzie wykonanie odwodnienia nawierzchni drogi gminnej poprzez zabudowę studni chłonnych oraz wpustów ulicznych. Do zakresu robót budowlanych należy również wykonanie przebudowy ogrodzeń oraz wykonanie naprawy nawierzchni w pasie drogi gminnej oraz regulacja zasuw przyłączy wody zgodnie z dokumentacją projektowąZakres prac opisany został za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający załącza przedmiar robót. Dokument stanowi funkcje pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie.
Zadanie współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego w ramach Śląskiego Pakietu dla Turystyki w 2021 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 167624,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22168,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30686,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24850,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MYSZKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771858172
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Żarki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24850,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44306,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69967,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51894,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MYSZKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771858172
7.3.3) Ulica: MYSZKOWSKA
7.3.4) Miejscowość: ŻARKI
7.3.5) Kod pocztowy: 42-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51894,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126154,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194491,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126154,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MYSZKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771858172
7.3.3) Ulica: MYSZKOWSKA
7.3.4) Miejscowość: ŻARKI
7.3.5) Kod pocztowy: 42-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126154,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287896,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255000,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MYSZKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771858172
7.3.3) Ulica: MYSZKOWSKA
7.3.4) Miejscowość: ŻARKI
7.3.5) Kod pocztowy: 42-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255000,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEGOWA
więcej: przetargi NIEGOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.