eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach proj.Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Głowaczowskiej w Kozienicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach proj.Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Głowaczowskiej w Kozienicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach proj.Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Głowaczowskiej w Kozienicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c54590-d200-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Głowaczowskiej w Kozienicach – wyposażenie meblowe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 871182,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach wyposażenia budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kozienicach. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m.in.:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia oraz mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (skręceniem i/lub zawieszeniem) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli oraz wyposażenia.
Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik nr 1 SWZ. Zamawiający dołącza do dokumentacji postępowania rzuty parteru i pietra budynku Szkoły z lokalizacją pomieszczeń dla przedmiotu zamówienia uwzględniający umiejscowienie poszczególnych mebli i wyposażenia.
Warunki jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia:
1 Dla wymiarów i parametrów nieokreślonych jako minimalne oraz maksymalne Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 2%.
2 Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa.
3 Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4 Elementy budowlane, w które zaingerowano ze względu na prowadzone roboty montażowe lub uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy – należy naprawić i wykończyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym (dotyczy materiałów, technologii, estetyki i kolorystyki), przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem montażu sprzętu.
5. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykończone obrzeżem PCV o grubości min. 1.2 mm,
6. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach /tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1604/ - w zakresie w jakim przeznaczenie mebli dostarczanych tego wymaga.
Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji, na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji na dostarczone wyposażenie/meble oraz zamontowane materiały stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39141300-5 - Szafy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39299300-7 - Lustra szklane

39516100-3 - Meble tapicerowane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628231,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628231,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne „AKMA” Podstawski Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005710960

7.3.3) Ulica: Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628231,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-30 do 2023-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.