eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AD/ZP/26/23 Przedmiotem zamówienia jest "Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich PP w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
AD/ZP/26/23
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich PP w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 616653739

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-897116e8-b68c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

AD/ZP/26/23
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich PP w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-897116e8-b68c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD/ZP/26/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 759680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)
PAKIET I: Budynki dydaktyczne Kampusu Piotrowo, Wilda

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 659840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

PAKIET II: Domy studenckie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 99840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Precyzując warunki udziału w postępowaniu Zamawiający nie doprecyzował w sposób jednoznaczny w jaki sposób przedmiotowy warunek będzie weryfikowany w sytuacji, gdy wykonawca posługiwać się będzie doświadczeniem w wykazaniu usług, które są w trakcie realizacji. W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować w sposób prawidłowy spełniania warunku uczestnictwa przez Wykonawców bez konieczności zmiany treści SWZ, a co się z tym wiąże dokonać prawidłowej oceny spełniania warunku. Z uwagi na to, że upłynął termin składania ofert nie jest możliwe doprecyzowanie przedmiotowego warunku na tym etapie prowadzonego postępowania. Jak wskazano w wyroku KIO 613/22 "W myśl art. 255 pkt 6 PZP zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie ze wskazanym przepisem, zamawiający ma zatem obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na jego wadę, która spełnia dwa kryteria, a mianowicie: jest to wada niemożliwa do usunięcia po jej stwierdzeniu ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia oraz jest to wada rzutująca bezpośrednio na zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem postępowania jest zawarcie wyłącznie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego". Brak możliwości weryfikacji warunku uniemożliwia wybór wykonawcy zgodnie z przepisami PZP.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Precyzując warunki zamówienia, Zamawiający określił początkowy termin obowiązywania umowy od dnia 01.06.2023. Postępowania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie udało się rozstrzygnąć przed planowanym terminem początkowym obowiązywania umowy tj. 01.06.2023. W związku w powyższym Zamawiający pomimo wszelkich starań nie jest w stanie zawrzeć umowy zgodnie z Ustawą PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.