Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207078/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00218652/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00224560/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pierwszego wyposażenia i urządzeń kuchennych do nowo powstałej kuchni w ramach zadania pn.: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w N-wie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W NAMYSŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367992690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 5
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2namyslow@wodip.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pierwszego wyposażenia i urządzeń kuchennych do nowo powstałej kuchni w ramach zadania pn.: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w N-wie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c886240f-ee4d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.87.2023.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technologicznego kuchni i zaplecza,
a także drobnego sprzętu gastronomicznego.
Dostawa fabrycznie nowych mebli i urządzeń wraz z montażem, uruchomieniem i podstawowym przeszkoleniem
pracowników placówki musi być zrealizowana w Szkole Podstawowej Nr 2
z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej-Curie w Namysłowie (ul. W. S. Reymonta 5, 46-100 Namysłów),
2) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w
opisie przedmiotu zamówienia. Niezbędne atesty, deklaracje, certyfikaty i instrukcje obsługi,
3) dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją minimum 24 miesięcy, maksimum 36 miesięcy,
4) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zamontować i podłączyć
w pomieszczeniach kuchni urządzenia i meble kuchenne będące na stanie szkoły (dotychczas wykorzystywane),
5) dostarczone meble i urządzenia, muszą być fabrycznie nowe (nieużywane, niebędące ekspozycją wystawową),
6) komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument,
7) wszystkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, montażem i uruchomieniem są po stronie Wykonawcy,
8) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru pozostałości (opakowania, folie, styropian, taśmy, itp.) po rozpakowanych
urządzeniach i sprzęcie gastronomicznym,
9) meble i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku kraju oraz spełniać wymagania aktualnie obowiązujących
norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa
ich użytkowania,
10) Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, głębokości i szerokości od podanych minimalnych wartości na
poziomie +/-2%,
11) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować całość zamówienia w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.
Uwaga:
Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania
wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy (zgodnie z
zapisami pkt 12 dodatkowych postanowień SWZ). W przypadku złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej, Zamawiający
odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający umożliwi
Wykonawcom zapoznanie się z obiektem, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia, od poniedziałku do piątku w
godz. 8.00 – 14.00.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania
zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia,
które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Gajdos INVEST HORECA BISTRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:121080689 NIP: 734-294-74-79
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy.
- Dostawa stu dwudziestu pompowni ścieków przydomowych przejmujących ścieki z gospodarstw domowych w miejscowości Mikowice.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Namysłów
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.