eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu



Og³oszenie z dnia 2022-07-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2771-145

1.5.8.) Numer faksu: 86 2771-066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddb42ba4-e7d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00255999

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027057/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont budynku Szko³y Podstawowej w Ciechanowcu

1.1.9 Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00204989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach
Zamówienie wspó³finansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ I zamówienia polega na wymianie czê¶ci stolarki drzwiowej w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i g³adzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz czê¶ciowej przebudowie ¶cianek dzia³owych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepe³nosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 353, po³o¿onej w obrêbie 0015 £empice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty remontowe na poziomie parteru:
- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepe³nosprawnych,
- roboty remontowe posadzek parteru,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych parteru – z wy³±czeniem pomieszczeñ kot³owni,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej na parterze budynku,
2) Roboty remontowe na poziomie I piêtra:
- roboty remontowe posadzek I piêtra,
- rozbiórki posadzek I piêtra,
- odbudowa posadzek I piêtra,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych I piêtra,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej na I piêtrze budynku,
3) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji elektrycznej:
- rozdzielnice elektryczne wewn±trz budynku,
- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja o¶wietlenia elektrycznego, - instalacja o¶wietlenia awaryjnego/ewakuacyjnego,
- g³ówny przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du proj. budynku,
- ochrona przeciwpora¿eniowa,
- ochrona przeciwprzepiêciowa,
4) Wykonanie instalacji wodoci±gowo – kanalizacyjnej:
- wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciep³ej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armatur±,
- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC,
- monta¿ czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych,
- wykonanie podej¶æ wodoci±gowych i kanalizacyjnych pod urz±dzenia,
- monta¿ hydrantu.
2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego.
6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³
w STWOiR, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
8. ZADANIE REALIZOWANE BÊDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKO£A), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWI¡ZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporz±dzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z pó¼n. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeñstwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i monta¿owe prowadzone bez wstrzymania ruchu zak³adu pracy lub jego czê¶ci w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub dzia³ania maszyn i innych urz±dzeñ technicznych powinny byæ organizowane w sposób nienara¿aj±cy pracowników na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien byæ wydzielony i wyra¼nie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych nale¿y umie¶ciæ znaki informuj±ce o rodzaju zagro¿enia oraz stosowaæ inne ¶rodki zabezpieczaj±ce przed skutkami zagro¿eñ (siatki, bariery itp.).
W budynku bêd± odbywa³y siê zajêcia z ma³ymi dzieæmi, Wykonawca musi zapewniæ nale¿yty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót,
w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y w porozumieniu
z Zamawiaj±cym. Prowadzone prace nie mog± zak³ócaæ normalnego funkcjonowania szko³y. Wykonawca musi zapewniæ dostawy ciep³ej wody, pr±du oraz prawid³owe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 560806,47 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu. Zamówienie wspó³finansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ II zamówienia polega na czê¶ciowej wymianie stolarki drzwiowej
w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu sufitów podwieszanych kasetonowych na stropach korytarzy, sal lekcyjnych, sanitariatów i pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz wykonanie instalacji wewnêtrznej sieci komputerowej, czê¶ciowej wymianie parapetów, obudowie rur instalacyjnych i innych drobniejszych robót remontowych. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 2928, po³o¿onej w obrêbie 0005 Ciechanowiec, w jednostce ewidencyjnej 201302_4 Ciechanowiec.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty ogólnobudowlane
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej,
- g³adzie gipsowe,
- malowanie,
- ok³adziny ¶cian wewnêtrznych,
- posadzki,
- monta¿ sufitu podwieszanego.
2) Instalacja elektryczna
- instalacja o¶wietlenia podstawowego,
- instalacja o¶wietlenia awaryjnego,
- instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia,
- instalacja przeciwprzepiêciowa,
- instalacja teletechniczna,
- instalacja ¶wiat³owodowa,
- instalacja wentylacji.

2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego.
6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³
w STWOiR, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
8. ZADANIE REALIZOWANE BÊDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKO£A), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWI¡ZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporz±dzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z pó¼n. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeñstwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i monta¿owe prowadzone bez wstrzymania ruchu zak³adu pracy lub jego czê¶ci w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub dzia³ania maszyn i innych urz±dzeñ technicznych powinny byæ organizowane w sposób nienara¿aj±cy pracowników na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien byæ wydzielony i wyra¼nie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych nale¿y umie¶ciæ znaki informuj±ce o rodzaju zagro¿enia oraz stosowaæ inne ¶rodki zabezpieczaj±ce przed skutkami zagro¿eñ (siatki, bariery itp.).
W budynku bêd± odbywa³y siê zajêcia z ma³ymi dzieæmi, Wykonawca musi zapewniæ nale¿yty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót,
w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y w porozumieniu
z Zamawiaj±cym. Prowadzone prace nie mog± zak³ócaæ normalnego funkcjonowania szko³y. Wykonawca musi zapewniæ dostawy ciep³ej wody, pr±du oraz prawid³owe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2329085,96 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 980513,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1575556,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980513,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromax Krzysztof Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450721188

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 980513,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3739543,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4632186,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3739543,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromax Krzysztof Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450721188

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3739543,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.