eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu



Og³oszenie z dnia 2022-06-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2771-145

1.5.8.) Numer faksu: 86 2771-066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddb42ba4-e7d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00204989

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027057/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont budynku Szko³y Podstawowej w Ciechanowcu

1.1.9 Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2022.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u https://epuap.gov.pl wps/portal oraz poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl,
sekretariat@ciechanowiec.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub numer referencyjny postêpowania tj. RI.271.5.2022 lub nr Id postêpowania z miniPortalu:
3.1. za po¶rednictwem dedykowanego formularza udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub dostêpnego na ePUAP lub
3.2. drog± elektroniczn± na adres: info@ciechanowiec.pl, sekretariat@ciechanowiec.pl, przy czym sposób komunikacji wskazany w
niniejszym podpunkcie nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów
sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w ppkt 3. 1.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy MiniPortalu oraz ePUAP).
7. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim. Oferta oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe musz± byæ sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18 - 230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca.
2. W sprawie pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Urzêdu Miejskiego w Ciechanowcu – Wi¶niewska Dorota, za pomoc± adresu e-mail:
iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35.
3. Administrator danych osobowych – Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2lit. a), b) i g)RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach oraz remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej zwan± „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wzglêdnie przez okres gwarancji/rêkojmi wynikaj±cy z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków europejskich.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie zadania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania/daty zakoñczonego postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych,
prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu prawo do usuniêcia danych osobowych
(art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO).
3. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
4. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach
Zamówienie wspó³finansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ I zamówienia polega na wymianie czê¶ci stolarki drzwiowej w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i g³adzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz czê¶ciowej przebudowie ¶cianek dzia³owych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepe³nosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 353, po³o¿onej w obrêbie 0015 £empice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty remontowe na poziomie parteru:
- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepe³nosprawnych,
- roboty remontowe posadzek parteru,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych parteru – z wy³±czeniem pomieszczeñ kot³owni,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej na parterze budynku,
2) Roboty remontowe na poziomie I piêtra:
- roboty remontowe posadzek I piêtra,
- rozbiórki posadzek I piêtra,
- odbudowa posadzek I piêtra,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych I piêtra,
- wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej na I piêtrze budynku,
3) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji elektrycznej:
- rozdzielnice elektryczne wewn±trz budynku,
- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja o¶wietlenia elektrycznego, - instalacja o¶wietlenia awaryjnego/ewakuacyjnego,
- g³ówny przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du proj. budynku,
- ochrona przeciwpora¿eniowa,
- ochrona przeciwprzepiêciowa,
4) Wykonanie instalacji wodoci±gowo – kanalizacyjnej:
- wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciep³ej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armatur±,
- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC,
- monta¿ czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych,
- wykonanie podej¶æ wodoci±gowych i kanalizacyjnych pod urz±dzenia,
- monta¿ hydrantu.
2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego.
6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³
w STWOiR, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
8. ZADANIE REALIZOWANE BÊDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKO£A), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWI¡ZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporz±dzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z pó¼n. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeñstwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i monta¿owe prowadzone bez wstrzymania ruchu zak³adu pracy lub jego czê¶ci w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub dzia³ania maszyn i innych urz±dzeñ technicznych powinny byæ organizowane w sposób nienara¿aj±cy pracowników na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien byæ wydzielony i wyra¼nie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych nale¿y umie¶ciæ znaki informuj±ce o rodzaju zagro¿enia oraz stosowaæ inne ¶rodki zabezpieczaj±ce przed skutkami zagro¿eñ (siatki, bariery itp.).
W budynku bêd± odbywa³y siê zajêcia z ma³ymi dzieæmi, Wykonawca musi zapewniæ nale¿yty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót,
w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y w porozumieniu
z Zamawiaj±cym. Prowadzone prace nie mog± zak³ócaæ normalnego funkcjonowania szko³y. Wykonawca musi zapewniæ dostawy ciep³ej wody, pr±du oraz prawid³owe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który
spe³ni wszystkie warunki udzia³u w postêpowaniu oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów
przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G), gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba
punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium„Okres gwarancji i rêkojmi”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont budynku Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ciechanowcu. Zamówienie wspó³finansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ II zamówienia polega na czê¶ciowej wymianie stolarki drzwiowej
w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu sufitów podwieszanych kasetonowych na stropach korytarzy, sal lekcyjnych, sanitariatów i pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz wykonanie instalacji wewnêtrznej sieci komputerowej, czê¶ciowej wymianie parapetów, obudowie rur instalacyjnych i innych drobniejszych robót remontowych. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 2928, po³o¿onej w obrêbie 0005 Ciechanowiec, w jednostce ewidencyjnej 201302_4 Ciechanowiec.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty ogólnobudowlane
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej,
- g³adzie gipsowe,
- malowanie,
- ok³adziny ¶cian wewnêtrznych,
- posadzki,
- monta¿ sufitu podwieszanego.
2) Instalacja elektryczna
- instalacja o¶wietlenia podstawowego,
- instalacja o¶wietlenia awaryjnego,
- instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia,
- instalacja przeciwprzepiêciowa,
- instalacja teletechniczna,
- instalacja ¶wiat³owodowa,
- instalacja wentylacji.

2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego.
6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem przedmiotu zamówienia powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³
w STWOiR, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
8. ZADANIE REALIZOWANE BÊDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKO£A), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWI¡ZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporz±dzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z pó¼n. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeñstwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i monta¿owe prowadzone bez wstrzymania ruchu zak³adu pracy lub jego czê¶ci w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub dzia³ania maszyn i innych urz±dzeñ technicznych powinny byæ organizowane w sposób nienara¿aj±cy pracowników na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien byæ wydzielony i wyra¼nie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych nale¿y umie¶ciæ znaki informuj±ce o rodzaju zagro¿enia oraz stosowaæ inne ¶rodki zabezpieczaj±ce przed skutkami zagro¿eñ (siatki, bariery itp.).
W budynku bêd± odbywa³y siê zajêcia z ma³ymi dzieæmi, Wykonawca musi zapewniæ nale¿yty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót,
w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y w porozumieniu
z Zamawiaj±cym. Prowadzone prace nie mog± zak³ócaæ normalnego funkcjonowania szko³y. Wykonawca musi zapewniæ dostawy ciep³ej wody, pr±du oraz prawid³owe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który
spe³ni wszystkie warunki udzia³u w postêpowaniu oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów
przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G), gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba
punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium„Okres gwarancji i rêkojmi”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
W zakresie spe³nienia warunku, wymagane jest: wykazanie minimum 1 zadania wykonanego (zakoñczonego) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadaj±cego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Przez okre¶lenie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia nale¿y rozumieæ roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub/i remoncie lub/i przebudowie lub/i odbudowie lub/i nadbudowie budynku o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto.

Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê dwie czê¶ci zamówienia, w celu wykazania spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, musi posiadaæ do¶wiadczenie dla co najmniej 1 zadania wykonanego (zakoñczonego) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadaj±cego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto.

b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia:
W zakresie spe³niania warunku wymagane jest: wykazanie dysponowaniem na czas realizacji zamówienia minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane pozwalaj±ce na pe³nienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz. U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z pó¼n. zm.) – kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272), posiadaj±c± do¶wiadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy nad minimum jedn± inwestycj± o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto, sprawowany w ci±gu ostatnich 3 lat. Dane te powinny jasno wynikaæ z tre¶ci ujawnianej w za³±cznikach do oferty Wykonawcy, dlatego wymaga siê podania dat rozpoczêcia i zakoñczenia robót, którymi kierowa³a dana osoba.

Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê dwie czê¶ci zamówienia, w celu wykazania spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, musi wykazaæ siê dysponowaniem na czas realizacji zamówienia minimum jedn± osob±, spe³niaj±c± ww. wymagania.


Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada: a) o¶wiadczenie wykonawcy
o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz±
ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni
od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia.
4. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
9. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi
zasobami tych podmiotów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy;
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
3) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych, lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z Ofert±, chyba ¿e prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 14.18. ust. 2 SWZ;
4) Zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt. 10.3. SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 14.18. ust. 2. SWZ
5) O¶wiadczenia wymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.7. i 11.3. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. 7.1 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 9 SWZ, przy czym:
1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.8. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.1 SWZ;
2) Dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 9.7. SWZ sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 5% ceny brutto wskazanej w § 4
ust. 2. postanowieñ umowy, tj. w kwocie ……………................................................
2. Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w formie jednorazowej p³atno¶ci.
3. P³atno¶æ zaliczki nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
……………………………………………………………………….……………….. nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki.
4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzglêdnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i us³ug i bêdzie zawiera³a adnotacjê „mechanizm podzielonej p³atno¶ci”.
5. Pozosta³e wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zap³acone po dokonaniu odbioru koñcowego, zgodnie z postanowieniami § 5 postanowieñ umowy. Zap³acona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zabezpieczenie zaliczki ustala siê w wysoko¶ci odpowiadaj±cej 100 % kwoty zaliczki.
8. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancji bankowych;
c) gwarancji ubezpieczeniowych;
d) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
e) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej;
f) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie
rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
9. Zabezpieczenie musi byæ ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegaæ prawu polskiemu.
10. Dokument gwarancji/porêczenia wymaga akceptacji Zamawiaj±cego przed jego podpisaniem przez gwaranta/porêczyciela.
11. Dokument gwarancji/porêczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadaæ t³umaczenie przysiêg³e na jêzyk polski
12. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawieraæ klauzulê, i¿ wszelkie prawa i obowi±zki wynikaj±ce z wystawionych dokumentów podlegaj± prawu polskiemu, spory bêd± rozstrzygane przez polski s±d.
13. Zamawiaj±cy nie dokona wyp³aty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umow± lub przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia.
14. Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki musi zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty zaliczki na ¿±danie zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczy³ przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umow±.
15. Zamawiaj±cy dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, ¿e umowa zosta³a wykonana nale¿ycie.
16. W przypadku zmiany umowy polegaj±cej na przed³u¿eniu terminu wykonania ¶wiadczenia wykonawcy Wykonawca zobowi±zany jest – przed podpisaniem aneksu - wnie¶æ nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzglêdniaj±cy nowy termin wykonania ¶wiadczenia i dokonania odbioru wykonanych robót.
17. Brak wykonania zobowi±zania wskazanego w ust. 16 bêdzie podstaw± do odmowy podpisania aneksu do umowy przez zamawiaj±cego.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa zamówieñ publicznych w zakresie terminów wykonania przedmiotu Umowy, okre¶lonych w § 3 Umowy, je¿eli
niedotrzymanie terminu/terminów umownych przez Wykonawcê bêdzie nastêpstwem:
1) okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawierania Umowy (w szczególno¶ci konieczno¶ci wykonania zamiennych robót niemo¿liwych do przewidzenia na podstawie Dokumentacji na etapie sk³adania oferty, których wykonanie warunkuje prawid³owe wykonanie przedmiotu Umowy), w tym je¿eli nast±pi wstrzymanie wykonywania robót przez w³a¶ciwy organ administracji publicznej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
2) wyst±pienia wyj±tkowo niekorzystnych, ponadprzeciêtnych i ponadnormatywnych (odbiegaj±cych od typowych) warunków
atmosferycznych (niemo¿liwych do przewidzenia na datê zawierania Umowy) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej Umow±, normami lub innymi przepisami, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) stwierdzenia wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci zaistnienia konieczno¶ci prowadzenia prac archeologicznych, nieprzewidzianych w dokumentacji lub prac maj±cych na celu usuwanie niewybuchów lub niewypa³ów,
4) wyst±pienia opó¼nienia lub zaniechania w dokonaniu czynno¶ci (w tym wydaniu orzeczeñ) przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, których dokonanie jest niezbêdne dla prawid³owo¶ci wykonania Umowy, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
5) opó¼nienia w przekazaniu placu budowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy,
7) wyst±pienia innych okoliczno¶ci niepowsta³ych z winy Wykonawcy o dodatkowy czas przerwy czy przestoju prac.
2. Ka¿dorazowo zakres zmiany terminu wykonania Umowy winien byæ adekwatny do przyczyny powstania konieczno¶ci jego dokonania, a jego wymiar (zakres zmiany terminu) powinien byæ uwzglêdniaæ czas trwania przeszkody. Je¿eli w zwi±zku ze zmian± terminu po stronie Wykonawcy wyst±pi± dodatkowe koszty wp³ywaj±ce na warto¶æ Wynagrodzenia,
Wykonawca przedstawi ich szczegó³ow± kalkulacjê. Podpisanie przez Strony aneksu zmieniaj±cego termin wykonania Umowy skutkuje wyga¶niêciem ewentualnych roszczeñ Wykonawcy w zakresie dodatkowych kosztów, o których mowa w zdaniu 2, chyba ¿e Strony wyra¼nie przewidzia³y zmianê Wynagrodzenia uwzglêdniaj±c± w sposób adekwatny te koszty.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa zamówieñ publicznych, w zakresie zmiany materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, jak równie¿ bêd±cej skutkiem takich zmian – zmiany warto¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia przez Zamawiaj±cego (z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub bêd±cych skutkiem przypadków niezale¿nych od obu stron Umowy) w Dokumentacji zmian uznanych za istotne i nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, niezbêdnych dla prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy,
2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I cd. pkt. 7.4.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa zamówieñ publicznych, co do warto¶ci Wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10
pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê lub/ i zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, co bêdzie mia³o wp³yw na warto¶æ Wynagrodzenia nale¿nego
Wykonawcy.
5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, dokonana na skutek jego wniosku, dotyczyæ mo¿e wy³±cznie
wynagrodzenia nale¿nego za niewykonan±, od dnia wej¶cia ¿ycie zmian przepisów cze¶æ Umowy. Zmiana wysoko¶ci
wynagrodzenia obowi±zywaæ mo¿e nie wcze¶niej ni¿ od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian przepisów. W wypadku zmiany
warto¶ci podatku od towarów i us³ug warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie
warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Szczegó³owe informacje na temat zmian w umowie zawarte zosta³y w pkt. 27 SWZ oraz w postanowieniach umowy.
II. 1. W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y kopiê umowy reguluj±cej
wspó³pracê tych Wykonawców.
2. Wykonawca zobowi±zany jest przed podpisaniem umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kopie uprawnieñ i przynale¿no¶æ
do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa osób wskazanych w swojej ofercie (dotyczy kierownika budowy) oraz kosztorys
ofertowy.
III. 1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej do dnia podpisania umowy, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie w formach okre¶lonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy
jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy bêdzie s³u¿y³o pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione w pieni±dzu, przelewem na konto zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Ciechanowcu Nr 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.