eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa budynku do obsługi istniejącego schroniska w Radlinie wraz z modernizacją budynku kwarantanny



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku do obsługi istniejącego schroniska w Radlinie wraz z modernizacją budynku kwarantanny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 36 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-jarocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Oświetlenie uliczne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku do obsługi istniejącego schroniska w Radlinie wraz z modernizacją budynku kwarantanny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a61b7ff-bb5b-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK/ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1004426,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku do obsługi schroniska w Radlinie wraz z modernizacją istniejącego budynku kwarantanny.
Lokalizacja inwestycji Radlin dz. nr 17/36, 17/27.

Charakterystyka budynku do wybudowania do obsługi schroniska:
-budynek jednokondygnacyjny bez kondygnacji podziemnych
-powierzchnia zabudowy 142,72 m2
-powierzchnia całkowita 142,72 m2
-powierzchnia wewnętrzna 123,53 m2
-powierzchnia użytkowa 115,22 m2
-kubatura 528,10 m3
-wysokość 3,79 m

Zakres prac do wykonania przy modernizacji istniejącego budynku kwarantanny:
-demontaż istniejących kojców
-demontaż istniejących bram stalowych
-zmurowanie istniejących otworów bramowych
-zamontowanie drzwi stalowych
-zamontowanie okna
-skucie uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych
-wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
-wykonanie posadzek z płytek ceramicznych
-wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych
-przygotowanie i pomalowanie ścian i sufitów
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną
-doprowadzenie wody i montaż zaworów czerpalnych
-doprowadzenie energii elektrycznej i montaż opraw
-montaż grzejników elektrycznych
-dostawa i montaż kojców stalowych z budami


Szczegóły rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych oraz instalacyjnych i innych elementów zawarte są w dokumentacji projektowej „Budowa budynku do obsługi istniejącego schroniska w Radlinie” oraz „Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Radlinie . Modernizacja budynku kwarantanny” stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ.

Wykonawca udzieli podstawowej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 48 miesięcy – 4 lata. Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert dla zamówienia.

Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania.
Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Płatność po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz bezusterkowym odbiorze. Płatności za wykonane roboty budowlane będą dokonywane przez Inwestora – Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o w Jarocinie
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania,
b) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewanie, usługi telekomunikacyjne,
c) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy,
d) Ubezpieczenia budowy - Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia oraz posiadania, począwszy od dnia wejścia w życie Umowy aż do dnia zakończenia inwestycji, aktualnej umowy ubezpieczenia Inwestycji od wszelkich ryzyk związanych z jej realizacją, w szczególności ryzyk budowlano – montażowych (CAR/EAR), suma ubezpieczenia na jedno oraz na wszystkie zdarzenia nie może być niższa niż łączna wartość realizowanej Inwestycji.
e) Przejęcia placu i terenu budowy,
f) Prowadzenia dziennika budowy,
g) Postępowania z wszystkimi odpadami,
h) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego,
i) Przedkładania sprawozdań rzeczowych – co miesiąc lub według potrzeb Zamawiającego,
j) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy,
k) Uzyskania uaktualnienia wszelkich uzgodnień oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót,
l) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia,
m) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy (o ile potrzeba),
n) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego,
o) Odwodnienia terenu budowy,
p) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji,
q) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy,
r) Odtworzenia elementów infrastruktury,
s) Odtworzenia nawierzchni,
t) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w ter-minie odbioru robót,
u) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza, badania geotechniczne),
v) Ścisłej współpracy z Zamawiającym,
w) Dostarczenia dokumentacji odbiorowej,
x) Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej i inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej lokali mieszkalnych,
y) Sporządzenia powykonawczej charakterystyki energetycznej budynków,
z) Uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru dostaw z montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

W przypadku odstępstw od projektu technicznego wynikłych w trakcie robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przygotować projekt zamienny zatwierdzony przez projektanta.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45210000-2
45000000-7

3. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna, STWiOR i przedmiar zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji, STWiOR i przedmiarze.
3.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
3.2. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3.3. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.
3.4. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999401,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1637417,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999401,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFDOM Alfred Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861134266

7.3.3) Ulica: Ludwinów 26a

7.3.4) Miejscowość: Ludwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-210

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999401,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.