eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef9253e-cb12-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja szatni i sanitariatów etap II obiekt ul. Dąbrowskiego w Chorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2.2024.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest II etap modernizacji szatni i sanitariatów, który obejmuje:
Szatnie powtarzalne na II piętrze (302, 303, 304, 305, 306 oraz 307) kolor pomarańczowy (ostateczny kolor zostanie zatwierdzony na etapie wykonawstwa)
Pomieszczenie masażu na parterze
Łazienkę administracji na II piętrze oraz pomieszczenie nr 20 (zał.15 i zał.16 do SWZ)

Modernizacja pomieszczenia szatni, łazienek oraz pomieszczeń towarzyszących przeznaczone są m.in. do obsługi głównej sali sportowej oraz mniejszej sali gimnastycznej i użytkowane będą głównie przez młodzież szkolną i użytkowników indywidualnych.

Prace rozbiórkowe i demontażowe:
• demontaż paneli z rozebraniem podkonstrukcji na ścianach
• skucie istniejącej glazury ze ścian
• skucie głuchych tynków na ścianach
• poszerzenia oraz wyburzenia otworów drzwiowych
• demontaż i wyburzenia ścian działowych (wg projektu)
• demontaż istniejących misek ustępowych, umywalek oraz wyposażenia towarzyszącego
• demontaż istniejących grzejników
• demontaż podwieszanych sufitów (wg projektu)
• demontaż wszelkich elementów, które będą kolidować z pracami budowlano
• demontaż istniejącego oświetlenia i wymiana instalacji elektrycznej
• demontaż wpustów podłogowych
• demontaż drzwi




Prace budowlane:
• montaż nowej stolarki drzwiowej
• montaż armatury łazienkowej
• montaż wyposażenia
• montaż nowego rusztu pod panele
• montaż i postawienie ścianek działowych (wg projektu)
• uzupełnienie ubytków w ścianach, klejenie rys
• osadzenie nadproży nad nowopowstałymi otworami
• wyrównanie ścian tynkiem
• wykończenie ścian i podłóg płytkami (wg projektu )
• montaż sufitów podwieszanych (wg projektu)
• wykończenia ścian gładzią (zamawiający rezygnuje z naklejanych napisów SPORT)
• montaż oświetlenia górnego i gniazdek
• montaż odwodnienia liniowego w łazienkach
• montaż mieszaczy wody
• montaż zaworów ze złączką
• wykonanie instalacji sanitarnych

Dodatkowo przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia nr 20, celem dostosowania pomieszczenia na potrzeby socjalne pracowników (osobny przedmiar zał. nr 15 oraz opis zał. 16)
Zakres robót:
• Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitu
• Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu
• Wykonanie gładzi
• Malowanie powierzchni – farbą emulsyjną sufit, farbą lateksową (zmywalną) powierzchnia ścian – kolor do ustalenia
• Ewentualna naprawa i wyrównanie posadzki
• Ułożenie wykładziny rulonowej, z wywinięciem na cokoły wys. 10cm
• Wymiana opraw oświetleniowych – jednej ściennej i jednej sufitowej
• Dostawa i wymiana łączników elektrycznych – 2szt.
• Montaż 4 podwójnych gniazdek bryzgoszczelnych – wraz z konieczną instalacją elektryczną oraz dostosowaniem rozdzielnicy elektrycznej, do której należy doprowadzić przewody
• Dostawa i montaż szafek kuchennych stojących wraz z blatem i wiszących
• Dostawa i montaż: blatu kuchennego dł. Ok. 1,5m z jednokomorowym zlewem z wylewką, bojlerem podszafkowym, rozdrabniaczem i pompą
• Wykonanie podłączenie instalacji wodnej oraz kanalizacyjnej – do istniejących instalacji, do sąsiedniego pomieszczenia
Kolory / wzory – do uzgodnienia na etapie wykonania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, które stanowią jego integralną część, tj.: tylko pozycje dotyczące Etapu II

- przedmiary robót –poglądowe
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych
- dokumentacja projektowa
3. Oferta musi obejmować wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takie, jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania inwestycji Zamawiającemu.
4. Jakość materiałów i robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu (jeśli dotyczy). Wyniki wszystkich badań i kontroli powinny być zawarte w protokołach załączonych do dokumentacji odbiorowej. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę.
5. Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie wymaganych, aktualnych atestów i dopuszczeń oraz certyfikatów wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów oraz rozmiarów do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych/równoważnych wraz z ich parametrami.
2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
3) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania ofert.
4) Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być, co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby);
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą;
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż.;
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty
i aprobaty techniczne);
5) Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP i ppoż. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
8. Zamawiający informuje, iż prowadzenie robót budowlanych odbywać się będzie na czynnym obiekcie sportowym. Wykonawca, w trakcie trwania robót budowlanych musi zabezpieczyć teren wykonywanych prac oraz zapewnić dojście do pomieszczeń w budynku.
10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w § 1 art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) i obejmuje następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
2) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262520-2 - Roboty murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279582,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński INVESTMENT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292384251

7.3.3) Ulica: Pogoria 6/4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.