eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego - Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego – Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego – Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a30efd11-3be9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Umowa serwisowa ATik OTAGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 214. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a technicznych o obiektywnym charakterze,
b związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia. Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym właścicielem praw autorskich na Programy Systemu OTAGO eksploatowane w UM Piekary Śląskie. Asysta techniczna i konserwacja wymusza konieczność dokonywania zmian i poprawek w Programach, a jej Wykonawcą może być wyłącznie Asseco Data Systems S.A. Asseco Data Systems S.A. dysponuje zasobami niezbędnymi do świadczenia usługi Asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-30/BIN/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450265,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów
związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 2) świadczenie
konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z
eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 3) usuwanie zgłoszonych przez
Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji,poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w
Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego; 4) wykonywanie i
przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji
w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw
Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”,
skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, 5) przesyłanie Poprawek
wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją), 6)
wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez
Wykonawcę, 7) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich
wytworzenia przez Wykonawcę, 8) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy
ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji. 9)
utrzymywanie zgodności komunikacji aplikacji Podsystemu ELUD z rejestrem centralnym PESEL
w celu zasilania bazy danych ELUD

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553826,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553826,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553826,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data System S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170359458, REGON: 180853177

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553826,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.