eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8925 800

1.5.8.) Numer faksu: (61) 8925 803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99834cbb-d48d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Skoki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:

a. Opróżnianiu koszy ulicznych:
- na odpady komunalne, o pojemności od 35 l do 60l, w ilości 257 szt., zlokalizowanych na terenie gminy Skoki wraz z transportem odpadów, uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy,
- na psie odchody w ilości 8 szt. o pojemności ok. 50l zlokalizowanych na terenie miasta Skoki,
- Zamawiający zastrzega, iż liczba koszy w trakcie trwania umowy może zostać zwiększona o maksymalnie 10 sztuk (Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach na terenie gminy Skoki). Wykonawca winien uwzględnić to przy sporządzaniu oferty. Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Skoki.

b. Opróżnieniu 23 szt. pojemników ustawionych w obrębie miejsc zwyczajowo wykorzystywanych jako kąpieliska, użytkowane sezonowo na terenie gminy Skoki. Wykonawca odpowiada za zapewnienie pojemników, ich dostarczenie oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca pojemniki odbiera i utylizuje we własnym zakresie.

c. Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z akcji interwencyjnych (np. opon , odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, itp.)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty. Wartość najniższej oferty, złożonej przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S. A., ul. Szczecińska 5, 54-517 Wrocław, wynosi 175.743,39 zł brutto. Oferta ta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia (150.000,00 zł brutto). Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia posiadanej kwoty do ceny otrzymanej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.