Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183178/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00200249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w
Gminie Baranowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 7
1.5.2.) Miejscowość: Baranowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297613776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb4031e6-de86-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej wGminie Baranowo.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb4031e6-de86-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046658/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Baranowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FED.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2442078,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje:Przebudowę budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Kucieje.
Przebudowa polega na montażu nowego urządzenia, prasy w istniejącym pomieszczeniu technologicznym. W celu prawidłowego montażu oraz poprawnego funkcjonowania urządzenia niezbędne jest przeprowadzenie następujących prac budowlanych: wykonanie dodatkowego okna, podmurowanie istniejącego otworu drzwiowego (pomniejszenie) z pozostawieniem nowego otworu na podajnik projektowanego urządzenia. Planuje się dodatkowo montaż rusztunapowietrzającego w reaktorze SBR 3 oraz nowej dmuchawy. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne do włączenia do uruchomienia 3 reaktora SBR oraz prasy do odwadniania osadu, wraz z aktualizacją systemu sterowania, podłączenia niezbędnych rurociągów technologicznych, instalacji elektrycznej i sterującej w celu prawidłowej pracy oczyszczalni.
Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera:
Dla części I:
- dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 716078,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje:Zakup wyposażenia na potrzeby funkcjonowania oczyszczalni ścieków w Kuciejach.
Dostawa następujących nowych maszyn:
-ciągnik rolniczy, moc 100-110 KM
-wóz asenizacyjny, pojemność od 6000 l – 8000 l
-przyczepa rolnicza, ładowność 6t – 8,5t
Oferta powinna uwzględniać transport i dostawę maszyn na plac wskazany przez Zamawiającego. Maszyny powinny być fabrycznie nowe, rok produkcji 2022 lub 2023.
Ciągnik będzie współpracował z zakupioną przyczepą oraz wozem asenizacyjnym. Przyczepa będzie służyć do transportu odwodnionego osadu ściekowego, dlatego też musi posiadać szczelną skrzynię ładunkową z funkcją wywrotu. Wóz asenizacyjny będzie służył do transportu ścieków w przypadku awarii oczyszczalni dlatego też musi on mieć pojemność min 6 000l i być wyposażony dodatkowo w zestaw do czyszczenia zatkanych rur kanalizacyjnych w oczyszczalni ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi OPZ załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
4.5.5.) Wartość części: 465000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje:Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zawady.
Przebudowa budynku realizowana będzie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu rozbudowę istniejącej infrastruktury o:
*Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
-obsługa geodezyjna
-decyzja środowiskowa i nowe pozwolenie wodno-prawne
-projekty budowlane i uzyskanie pozwolenia na budowę
-projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże
-inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego
wykonania zadania
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-harmonogram rzeczowo-finansowy
*Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez
zamawiającego dokumentacją projektową,
*Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego
parametrów wody pitnej,
*Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
*Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
*Dostarczenie kompletu sprzętu, oznaczeń, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW,
*Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi, obiektów, i konserwacji urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji SUW
*Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
*Wykonanie tablic informacyjnych,
*Wykonanie oznakowania obiektów,
*Zapewnienie funkcjonowania systemu zdalnego monitoringu,
Ogólna koncepcja rozbudowy zakłada wykonanie następujących robót
budowlanych :
- Rozbudowa budynku SUW umożlwiająca przestawienie i dostawienie
nowych urządzeń technologicznych ,
- Wybudowanie fundamentu i ustawienie jednego pionowego, stalowego
zbiornika retencyjnego o pojemności 150 m3 wykonanego ze stali węglowej
odpowiednio zabezpieczonego antykorozyjnie oraz zaizolowanego .
- Modernizacja układu technologicznego suw której celem będzie
zwiększenie wydajności do 40 m3/h nominalnie oraz 45
m3/h maksymalnie z niezbędnym oprzyrządowaniem.
- Wykonanie nowego zagospodarowania terenu ( drogi, chodniki, zieleń )
- Zabudowa i podłączenie (mobilnego) agregatu prądotwórczego o
dostosowanej do zapotrzebowania SUW mocy.
Zakłada się, że planowana rozbudowa nie będzie wychodziła po za
wygrodzony teren.
Wykonawca ma za zadanie zaprojektować i wykonać pełny układ technologiczny uzdatniania wody uzyskując wydajność nominalną na poziomie 40 m3/h a maksymalną na poziomie 45 m3/h spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Poz. 1989) w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Technologia rozbudowanej SUW ma pracować w układzie dwu stopniowej filtracji przy wykorzystaniu napowietrzania ciśnieniowego przed każdym stopniem i dwu stopniowego pompowania wody. W przypadku drugiego stopnia pompowania (zestaw hydroforowy ) należy przeprowadzić weryfikację stanu pomp i armatury . Należy przewidzieć wymianę elementów eksploatacyjnych – np. łożyska i uszczelnienia pomp. W celu usprawnienia działania zestawu hydroforowego należy wykonać nową szafę sterowniczą w której będą zabudowane dedykowane dla każdej z pomp falowniki, sterownik PLC ,panel operatorski i niezbędna aparatura elektryczna. Szafa ma być zamontowana w sąsiedztwie zestawu pompowego. Musi być również skomunikowana z automatyką SUW.
Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera:
- Program funkcjonalno-użytkowy ( PFU ) stanowiący załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1261000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części I, ponieważ wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części I
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części II, ponieważ wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części III, ponieważ wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części III
INNE PRZETARGI BARANOWO
więcej: przetargi BARANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.