eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 487 11 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolnierzak@gminaleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-231a1ead-b5e0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026194/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa będzie polegała na usuwaniu awarii i wykonywaniu planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymaniu całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno, a w szczególności:
1) podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii tj. przyjazd na miejsce awarii i rozpoczęcie prac w celu jej usunięcia, w czasie reakcji nie dłuższym niż wskazany w formularzu ofertowym,
2) usunięcie awarii maksymalnie do 12 godzin od chwili zgłoszenia,
3) wymiana uszkodzonych zasuw, hydrantów, zdrojów ulicznych oraz odcinków sieci, jako planowych prac wskazanych i uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy,
4) wykonywanie innych prac zleconych dotyczących infrastruktury sieciowej wodno-kanalizacyjnej na rzecz Gminy Leszno,
5) zabezpieczenie miejsca awarii lub planowych prac w zakresie zachowania bezpieczeństwa,
6) utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego.
2. W zakres utrzymania pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego będzie wchodziło:
1) całodobowe przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o awariach przez osobę dyżurującą,
2) zapewnienie i udostępnienie Zamawiającemu całodobowego kontaktu telefonicznego i mailowego z osobą dyżurującą przyjmującą zgłoszenia,
3) ocena zdarzenia i wstępne zadysponowanie pracowników i ewentualnie sprzętu w zależności od zgłoszenia, w celu pilnego usunięcia awarii i przywrócenia prawidłowego działania sieci,
4) wstępne zabezpieczenie miejsca awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U z 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami/, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 275 pkt 2, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na platformie https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl, przed otwarciem ofert podał kwotę 450 280,00 zł., którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W trakcie badania i oceny ofert, oferta KONSORCJUM tj. Lider konsorcjum: GSG Industria
Sp. z o.o., Granitowa 47, 70-750 Szczecin, Członek konsorcjum: GSG Serwis Sp. z o.o.,
ul. Transportowa 25, 70-715 Szczecin, uzyskała najwyższą liczbę punktów - 85,02 pkt., łączna wartość oferty wynosi: 565 490,04 zł. Oferta firmy “NAPARTY” Usługi Wodno kanalizacyjne Janusz Naparty, ul. Piaskowa 2, 05-870 Błonie uzyskała 73,26 pkt, łączna wartość oferty wynosi 336 626,40 zł.
W związku z tym, że kwota oferty najkorzystniejszej tj. 565 490,04 zł., przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 450 280,00 zł., Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336626,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565490,04 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.