Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239327/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00338861/01 - Wynik z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi krajowej nr 28 – ulica H. Siemiradzkiego w Przemyślu na odcinku od km 346+828 do km 347+212
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl - Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903339
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybickiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdm-przemysl.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-przemysl.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami w rozumieniu ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252822
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00239327/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00007789/09/P
Po zmianie:
2022/BZP 00007789/10/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
c. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e. wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
a. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
b. konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy w następujących przypadkach:
a. odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 2 - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę
b. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
4. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany umowy zgodnie z pkt 1,2 lub 3, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Wniosek, o którym mowa w pkt 4. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub działając z należytą starannością powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
6. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
7. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
8. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
c. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e. wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
a. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym
do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
b. konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy w następujących przypadkach:
a. odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 2 - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę
b. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, stanowiących przesłankę zmiany. Uzasadniony wniosek o zmianę postanowień umowy musi być złożony na piśmie.
5. W przypadku robót dodatkowych lub zamiennych, strony zobowiązane są sporządzić protokół konieczności,
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu propozycji rozliczenia robót, o których mowa w ust. 5 , przygotowanej w oparciu o zasady, określone w umowie,
7. Protokół konieczności podpisany przez umocowanych przedstawicieli stron dotyczący wyłącznie zmiany zakresu i sposobu wykonania robót, nie wpływający na termin realizacji i wynagrodzenie, nie wymaga odrębnego aneksu do Umowy.
8. Wniosek, o którym mowa w ust 4. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub działając z należytą starannością powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
9. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
10. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust 4. Strona do której wpłynął wniosek zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się
do zgłoszonego żądania zmiany Umowy i przekazania go stronie składającej wniosek wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy A. Malczewskiego na odcinku od ul. I Krasickiego do ul. Puławskiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów.
- "Przebudowa drogi gminnej położonej na działce 810/1 w miejscowości Kutyły"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2295D (Nowa) gr. pow. B-c -Włodzice M.-Włodzice W.-do dr. woj. nr 297
- Budowa drogi gminnej Nr 106018 L położonej na działce nr ewid. 319 w miejscowości Jastków od km rob. 0+000,00 do km 0+587,67
- "Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór. (II)"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gorzyce w miejscowościach Gorzyce i Trześń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.