eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-820

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pawlinska@lesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umlesna.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.umlesna.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee05ab11-1454-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001609/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.XIII.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Dolnych do posesji nr 58 (dz. nr 225, 371,
372)
W ramach zadania zaprojektowano wymianę nawierzchni jezdni o długości 200 mb, wraz ze
ściekiem betonowym szerokości 50 cm. Ponadto zaprojektowano montaż urządzeń
bezpieczeństwa ruchu w postaci bariero-poręczy U11-b typ H2W1B na skarpie
przebudowywanej drogi.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych betonowych typu MEBA szara o grubości 10
cm, kładzione na szerokość 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną
warstwą uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na
warstwie profilującej z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 10 cm.
Podbudowę przebudowywanej drogi stanowią istniejące warstwy konstrukcyjne drogi które
należy poddać wyrównaniu i reprofilacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Średnich do posesji nr 113 (dz. nr 357)
W ramach zadania zaprojektowano wymianę nawierzchni jezdni o długości 140 mb, oraz montaż
ścieku betonowego szerokości 50 cm. Ponadto zaprojektowano prawostronne utwardzenie
pobocza poprzez wybrukowanie kostką granitową.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0- 31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm.
Na odcinkach wskazanych na rysunku technicznym przewidziano brukowanie pobocza kostką
granitową o szerokości 50 cm układanej na ławie betonowej oraz prefabrykowanym betonowym
ściekiem szerokości 50 cm . Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi.
Należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 99000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa drogi gminnej w Szyszkowej do posesji nr 51, 43 (dz nr 190)
W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 130 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi.
Należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:Przebudowa drogi gminnej w Kościelnikach Górnych do kapliczki (dz. Nr 4/7)
W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 150 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 62000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Przebudowa drogi gminnej do posesji nr 48, 48a, 47, 47a (dz. nr 420/1, 418/3) przy
ul.Baworowo w Leśnej
W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 146 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
Jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości.10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm,wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr.10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Przebudowa drogi gminnej do posesji nr 68, 69, 70, 71 (dz. nr 440/3, 441/5) przy
ul.Baworowo w Leśnej
Zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni na płyty ażurowe o
długości 131 mb,. W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
Jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości.10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm,wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr.10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 61000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU TOMKOP Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU TOMKOP Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430

7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44

7.3.5) Kod pocztowy: 59-820

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.