eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Roboty budowlane dla zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. "Odnawiamy Ściegiennego" - Etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dla zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. „Odnawiamy Ściegiennego” – Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane dla zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. „Odnawiamy Ściegiennego” – Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abaebe1c-bc2d-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023685/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odnawiamy Ściegiennego – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu nawierzchni od bloku nr 3a i drogi dojazdowej do ul. Ks. Piotra Ściegiennego, utwardzeniu placu przy bloku nr 5, zamontowaniu poręczy przy bloku nr 3a oraz regeneracje trawników na terenie działek nr 39/5, 40/10, 41/1 obręb 18 w Starogardzie Gdańskim, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego, w ramach zadania „Odnawiamy Ściegiennego. Etap III”.
2. Całe zadanie składa się z etapów. Niniejsze postępowanie przetargowe dotyczy trzeciego (ostatniego) etapu realizacji (zgodnie z zaznaczonym terenem na mapie).
3. Zakres prac obejmuje:
a) utwardzenie nawierzchni od bloku nr 3a i drogi dojazdowej do ul. Ściegiennego;
b) utwardzenie placu przy bloku nr 5;
c) zamontowanie poręczy przy bloku nr 3a;
d) regenerację trawników.
4. Roboty budowlane wykonane będą na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym:
a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
b) zapewnienie kierownika robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania;
c) wykonanie robót budowlanych;
d) wykonawca do prac ziemnych oraz innych prac wykonywanych ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywanych w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadzi w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o Ochronie Przyrody;
e) dostawę i montaż elementów, urządzeń wchodzących w skład zamówienia;
f) prowadzenie dokumentacji budowy;
g) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej – dokumentacja zawierająca niezbędne badania, pomiary, mapę geodezyjną powykonawczą, operat zawierający zestawienie atestów, deklaracji właściwości użytkowych wbudowanych materiałów;
h) wykonawca do robót budowlanych stosować będzie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;
i) wywóz i utylizacja materiałów zgodnie z ustawą o odpadach;
j) wykonawca zabezpieczy teren budowy tak aby zapewnić warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać będzie ład i porządek w trakcie wykonywania robót oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót;
k) wszystkie włazy od studni kanalizacji deszczowej należy zastosować z logo miasta Starogard Gdański.
5. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem określa załączona dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SWZ. Dokumentacja opracowana jest dla całego zadania inwestycyjnego, z którego wyodrębniono zakres etapu trzeciego. Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować rozwiązana zamienne zaakceptowane przez Zamawiającego.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299141,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299141,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921000380

7.3.3) Ulica: ul. Główna 18

7.3.4) Miejscowość: Wda

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299141,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.