Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00094560/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dla zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. „Odnawiamy Ściegiennego” – Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane dla zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. „Odnawiamy Ściegiennego” – Etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abaebe1c-bc2d-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023685/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odnawiamy Ściegiennego – etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu nawierzchni od bloku nr 3a i drogi dojazdowej do ul. Ks. Piotra Ściegiennego, utwardzeniu placu przy bloku nr 5, zamontowaniu poręczy przy bloku nr 3a oraz regeneracje trawników na terenie działek nr 39/5, 40/10, 41/1 obręb 18 w Starogardzie Gdańskim, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego, w ramach zadania „Odnawiamy Ściegiennego. Etap III”.
2. Całe zadanie składa się z etapów. Niniejsze postępowanie przetargowe dotyczy trzeciego (ostatniego) etapu realizacji (zgodnie z zaznaczonym terenem na mapie).
3. Zakres prac obejmuje:
a) utwardzenie nawierzchni od bloku nr 3a i drogi dojazdowej do ul. Ściegiennego;
b) utwardzenie placu przy bloku nr 5;
c) zamontowanie poręczy przy bloku nr 3a;
d) regenerację trawników.
4. Roboty budowlane wykonane będą na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym:
a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
b) zapewnienie kierownika robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania;
c) wykonanie robót budowlanych;
d) wykonawca do prac ziemnych oraz innych prac wykonywanych ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywanych w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadzi w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o Ochronie Przyrody;
e) dostawę i montaż elementów, urządzeń wchodzących w skład zamówienia;
f) prowadzenie dokumentacji budowy;
g) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej – dokumentacja zawierająca niezbędne badania, pomiary, mapę geodezyjną powykonawczą, operat zawierający zestawienie atestów, deklaracji właściwości użytkowych wbudowanych materiałów;
h) wykonawca do robót budowlanych stosować będzie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;
i) wywóz i utylizacja materiałów zgodnie z ustawą o odpadach;
j) wykonawca zabezpieczy teren budowy tak aby zapewnić warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać będzie ład i porządek w trakcie wykonywania robót oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót;
k) wszystkie włazy od studni kanalizacji deszczowej należy zastosować z logo miasta Starogard Gdański.
5. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem określa załączona dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SWZ. Dokumentacja opracowana jest dla całego zadania inwestycyjnego, z którego wyodrębniono zakres etapu trzeciego. Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować rozwiązana zamienne zaakceptowane przez Zamawiającego.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299141,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299141,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921000380
7.3.3) Ulica: ul. Główna 18
7.3.4) Miejscowość: Wda
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299141,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostaw sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.