eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dalików › Budowa drogi gminnej Dalików - Dobrzań - Sarnów - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c5415ec-c033-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c5415ec-c033-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044161/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej Dalików-Dobrzań-Sarnów - ETAP II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów” – Etap II, obejmującego wykonanie prac takich jak m.in. opracowanie dokumentacji, zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome.

2.2. Charakterystyka i zakres prac:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego kompletnego projektu budowlanego dla następujących odcinków dróg:
a) odcinek nr II od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Dalików, długości ok. 1,622 km;
b) odcinek nr III od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 E w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Gajówka-Parcel, długości ok. 2,398 m
2) dokonanie aktualizacji map do celów prawnych działek pod poszerzenie pasa drogi, ich zaewidencjonowanie w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Poddębicach.
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów Etap II (odcinek II i III) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
5) wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na drodze powiatowej na czas trwania robót, wykonawca zapewni także oznakowanie tymczasowe, jego otrzymanie i demontaż;
6) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
7) nadzór ornitologiczny;
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań;
9) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych dróg do użytkowania;
10) montaż zasuwy wodociągowej DN 100 – 1 szt.

1.1. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2.1, ppkt 1) obejmuje:
1) wykonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;
2) przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
3) wykonanie badań i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
4) opracowanie projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu oraz projekt techniczny;
5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) opracowanie i uzgodnienie projektu docelowej organizacji ruchu;
7) uzgodnienie projektu budowlanego ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, w tym uzgodnienie z ZDP w Poddębicach w zakresie włączenia dróg gminnych do drogi powiatowej, niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
8) inwentaryzację drzew przewidzianych do usunięcia oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych – zgodnie z decyzją środowiskową;
9) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem;
10) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
11) wersję elektroniczną wykonanego opracowania;


2.3. Szczegółowy zakres robót określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz przedmiarze robót a zakres i warunki zamówienia w projekcie umowy, stanowiących załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7436846,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7436846,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiortwo Robót Drogowych S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114

7.3.3) Ulica: Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7436846,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.