eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4000 700

1.5.8.) Numer faksu: 32 4000 703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudziniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50d7d65-d1f0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020608/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1708110,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych – etap II część I
1) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Piwnej w Bojszowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,355 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości cm w ilości 136,25 t;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 1946,00 m2;
d) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 120,00 m2 i zabudowa krawężników drogowych w ilości 107 mb;
e) wykonanie regulacji zjazdów drogowych z kostki betonowej w ilości 42 m2 oraz regulacja krawężników drogowych w ilości 13 mb;
f) wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 176,70 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
2) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Leśnej w Bojszowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,288 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 6 cm w ilości 137,68 t;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 921,60 m2;
d) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 86,00 m2 i zabudowa krawężników drogowych w ilości 81 mb;
e) wykonanie regulacji zjazdów drogowych z kostki betonowej w ilości 134,50 m2 oraz regulacja i zabudowa krawężników drogowych w ilości 48 mb;
f) wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 178,80 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
3) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Szkolnej w Kleszczowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,597 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 2 cm w ilości 133,09 t;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 2584,00 m2;
d) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 175,50 m2
e) zabudowa krawężników drogowych w poboczu drogi i na zjazdach w ilości 415 mb;
f) regulacja wysokości zjazdów drogowych z kostki betonowej w ilości 308,00 m2 oraz regulacja wysokości krawężników drogowych w ilości 173 mb;
g) wykonanie regulacji wpustów ulicznych w ilości 7 sztuk;
h) wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 62,40 m2 w km 0+000 do km 0+104, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
4) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Rzemieślników w Kleszczowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,809 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 4 cm w ilości 231,82 t w km 0+144 do km 0+809;
c) wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku w km 0+000 do km 0+144 tj.: wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o średniej grubości warstwy 10cm w ilości 37,44 m3 oraz wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 374,40 m2;
d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 2857,00 m2;
e) wykonanie nawierzchni na zjazdach oraz skrzyżowaniach: korytowanie, podbudowa w ilości 140,00 m2 oraz warstwa górna z mieszanki mineralno-bitumicznej na zjazdach w ilości 334,50 m2;
f) zabudowa krawężników drogowych w poboczu drogi po stronie rowu i na zjazdach w ilości 727 mb;
g) regulacja wysokości zjazdów drogowych z kostki betonowej w ilości 145,50 m2 oraz regulacja wysokości krawężników drogowych w ilości 90 mb;
h) wykonanie regulacji zaworów wodociągowych w ilości 7 sztuk;
i) wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 267,30 m2;
j) oczyszczenie rowu przydrożnego na długości 665,00 mb w k 0+144 do km 0+809;
k) umocnienie skarp i dna rowu płytami chodnikowymi oraz płytami ażurowymi w ilości
86,00 mb w km 0+144 do km 0+230;
l) ścinanie poboczy od strony rowu w ilości 665,00 m2 w km 0+144 do km 0+809, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1124840,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych – etap II część II
1) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Słonecznikowej w Ligocie Łabędzkiej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,238 km;
b) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 1220,00 m2;
c) wykonanie utwardzenia poboczy drogi tłuczniem kamiennym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 190,40 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
2) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Polnej w Ligocie Łabędzkiej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,608 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 3 cm w ilości 136,25 t;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 1834,00 m2;
d) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 6,00 m2 i zabudowa krawężników drogowych w ilości 6 mb;
e) wykonanie regulacji zjazdów drogowych z kostki betonowej w ilości 27 m2 oraz zabudowa krawężników drogowych w ilości 27 mb;
f) zabudowa ścieków ulicznych betonowych w poboczu drogi po stronie lewej w km 0+320 do km 0+397w ilości 57 mb;
g) wykonanie utwardzenia poboczy drogi z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 347,70 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
3) Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ulicy Słonecznej w Poniszowicach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,477 km oraz rozbiórka istniejącej nawierzchni w miejscu wcinek oraz wrastających w nawierzchnię korzenie w ilości 41,50 m2;
b) utwardzenie tłuczniem kamiennym odcinka 100 mb od ulicy Jasnej w kierunku piaskowni: korytowanie 20 cm w ilości 300 m2, podbudowa warstwa dolna z tłucznia kamiennego 20 cm w ilości 300 m2, warstwa górna z tłucznia kamiennego 7 cm w ilości 300 m2;
c) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 5 cm w ilości 164,28 t;
d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 1281,80 m2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni;
e) wykonanie nawierzchni w miejscach rozbiórki oraz na wjazdach z korytowaniem i podbudową z tłucznia w ilości 69,50 m2 oraz zabudowa krawężników drogowych w ilości 40 mb;
f) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa wiążąca i ścieralna w ilości 125,50 m2;
g) zabudowa ścieków ulicznych wykonanie przełożenia ścieków ulicznych z elementów betonowych na długości 30 mb o szerokości 0,5 m;
h) zabudowa w km 0+300 odwodnienia liniowego i ilości 4 mb;
i) wykonanie utwardzenia pobocza drogi tłuczniem kamiennym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 301,60 m2 oraz ścianie skarp poboczy wraz z wywozem urobku w ilości 51,50 m2;
j) regulacja pionowa studzienek ulicznych w ilości 2 sztuk oraz wymiana 1 sztuki studzienki ulicznej typu ciężkiego, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
4) Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych ulicy Na Zakręcie w Chechle. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:
a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,430 km;
b) wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 5 cm w ilości 120,40 t;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 1297,80 m2;
d) wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 68,00 m2 i zabudowa krawężników drogowych w ilości 68 mb;
e) wykonanie utwardzenia poboczy drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 171,20 m2 od km 0+166 do km 0+380 km, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 583270,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1903792,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSKOM Białdyga Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991992830

7.3.3) Ulica: Polna 1B

7.3.4) Miejscowość: Jaryszów

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625365,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1026622,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625365,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625365,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.