eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostosowanie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/878636

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a8bb93-baa9-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.
2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
1) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
2) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
a) w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe; planowane powiększenie łazienki z wykorzystaniem część pomieszczenia zaplecza biblioteki,
b) w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
3) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
4) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
5) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
6) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
7) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego,
8) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych,
9) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
10) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
11) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
12) montażu nowych drzwi wejściowych (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
13) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259823,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259823,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Progress Kamil Różański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366614690

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-15 do 2024-05-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.