eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713446570

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=219162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4946f252-ddb8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184175/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu wymiany instalacji elektrycznej w budynku warsztatowym Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach, ul. Jeleniogórska 20, który podczas wykonywanych prac będzie nieużytkowany przez pracowników Zamawiającego, z powodu przerwy wakacyjnej.
2) Zakres podstawowych prac do wykonania (opis przedmiotu zamówienia):
Roboty objęte przedmiotem zamówienia, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej, dostosowanej do aktualnych potrzeb instalacji elektrycznej:
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
- wykonanie bruzd do montażu podtynkowego przewodów i kabli,
- wykonanie przepustów przez ściany,
- montaż wewnętrznych linii zasilających,
- montaż przewodów elektrycznych w bruzdach,
- ułożenie istniejącej instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego pod tynkiem w wcześniej wykonanych bruzdach,
- osadzenie puszek końcowych,
- montaż GSW połączeń wyrównawczych,
- regeneracja zdemontowanych opraw oświetleniowych przeznaczonych do ponownego montażu,
- montaż osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych,
- montaż tablic rozdzielczych TL, TB-1, TB-2, TB-3, TB-K, TB-W,
- pomiary i badania instalacji elektryczne oraz ochrony przeciwporażeniowej.

3) Wywiezienie śmieci, odpadów i uprzątnięcie terenu budowy, nawet jeśli taka informacja nie jest zawarta w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót.
4) Szczegółowy zakres prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekcie technicznym) – zał. nr 1A do SWZ, Inwentaryzacji budowlanej - zał. nr 1A_1 do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 1B do SWZ i przedmiarze robót – zał. nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144894,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Connect P.P.H.U Wojciech Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144894,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 42/2022 z dnia 06.07.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.