eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Rewitalizacja zabytkowego Domu Szwajcara w Krainie Łęgów Odrzańskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego Domu Szwajcara w Krainie Łęgów Odrzańskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195 117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego Domu Szwajcara w Krainie Łęgów Odrzańskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cf402e-e02a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja zabytkowego Domku Szwajcara w Krainie Łęgów Odrzańskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155354,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi rewitalizacja zabytkowego Domu Szwajcara w Krainie Łęgów Odrzańskich. W dokumentach zamówienia Dom Szwajcara zwany jest także „Szwajcarką”, „stróżówką” oraz „domkiem neogotyckim”.
2. Lokalizacja obiektu: obręb Zespołu Pałacowo-Parkowego w Brzegu Dolnym przy ul. Kolejowej w Brzegu Dolnym, działka nr 51, AM-39, Obręb Brzeg Dolny.
3. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (Poddziałanie: 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”).
4. W ramach prac remontowych przewiduje się:
1) wzmocnienie fundamentów ściany szczytowej od strony zachodniej, naprawę cokołu;
2) oczyszczenie i konserwację ścian zewnętrznych tzw. muru pruskiego (drewnianego szkieletu i wątku ceglanego);
3) demontaż i wykonanie nowego pokrycia dachowego;
4) wzmocnienie i remont tynków wewnętrznych;
5) demontaż i remont podłogi drewnianej wewnątrz budynku;
6) oczyszczenie i uzupełnienie stropu drewnianego w budynku;
7) demontaż i wymianę okien krosnowych;
8) demontaż i wymianę skrzydła drzwi wejściowych;
9) oczyszczenie, konserwację i uzupełnienie detali architektonicznych elementów drewnianych;
10) demontaż i wykonanie nowej posadzki oraz zasypek ganku;
11) demontaż i konserwację stopnic schodów zewnętrznych;
12) konserwację i rekonstrukcję balustrady ganku;
13) demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej - bez montażu nowych.
5. Stan techniczny budynku „Szwajcarki” ocenia się na średni, budynek wymaga wykonania pełnego zakresu prac konserwatorskich. Celem planowanej inwestycji jest przywrócenie właściwej formy i stanu techniczno-estetycznego budynku. Pełną ocenę techniczną obiektu zawiera opinia budowlana stanowiąca załącznik do SWZ. Zamawiający udostępnia także aktualną dokumentację fotograficzną.
6. Parametry budynku:
1) powierzchnia użytkowa – 7,87 m2;
2) powierzchnia zabudowy – 15,80 m2;
3) kubatura brutto – 41,70 m3;
4) wysokość – 5,80 m.
7. Z uwagi na wpis obiektu do rejestru zabytków wszelkie prace należy prowadzić pod ścisłym nadzorem konserwatorskim pod nadzorem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający udostępnia Program prac konserwatorskich (wyciąg z dokumentu dot. stróżówki), zgodnie z którym kierownik budowy na bieżąco będzie uzgadniał wszelkie rozwiązania naprawcze, restauratorskie i remontowe z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu.
8. Prace będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę nr 413/11 wydanego przez Starostę Wołowskiego, zmienionego decyzją nr 568/13 oraz pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - decyzja nr 1475/2011 zmieniona decyzją nr 1343/2013 oraz decyzją nr 2675/2016. Wskazane decyzje, stanowią załączniki do SWZ.
9. Budynek, z uwagi na swoje rozmiary nie jest użytkowany. Remont konserwatorski obiektu nie przewiduje wprowadzenia funkcji użytkowej ani zmiany układu konstrukcyjnego budynku.
10. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w dokumentacji projektowej opracowanej przez ESA Pracownię Architektoniczną Elżbietę Sałaban, ul. Mikołowska 3a, 51-515 Wrocław, która stanowi załącznik do SWZ.
11. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
12. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202335,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202335,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9241915160

7.3.3) Ulica: Żołnierzy II Armii WP 1

7.3.4) Miejscowość: Witoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 68-131

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202335,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.