Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177408/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W KOŃCZEWICACH I W GNOJEWIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552711531
1.5.8.) Numer faksu: 552711565
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W KOŃCZEWICACH I W GNOJEWIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a0b187-dc26-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016783/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg w gminie Miłoradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1383807,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 217003G W ZAKRESIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ O DŁUGOŚCI 960M W KOŃCZEWICACHW ramach zamówienia znajduje się :
a) Wykonanie nakładki bitumicznej o długości 960 m i zmiennej szerokości, w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej wraz z niezbędnymi poszerzeniami jezdni do projektowanych szerokości, z wykonaniem nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniach.
b) Przebudowa istniejących zjazdów,
c) Wykonanie zatoki mijania,
d) Wykonanie poboczy jezdni, zjazdów i zatoki mijania z kruszywa łamanego,
e) Wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej do przepompowni z kruszywa łamanego,
f) Regulacja wysokościowa istniejącej nawierzchni zjazdów i dojść do furtek,
g) Demontaż istniejącego progu zwalniającego oraz montaż prefabrykowanego nowego progu zwalniającego wraz z przestawieniem istniejącego oznakowania pionowego,
h) Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń takich jak studnie kanalizacyjne i zawory wodociągowe,
i) Zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi,
j) Montaż oznakowania pionowego,
k) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego,
l) Przestawienie znaku geodezyjnego istniejącej osnowy szczegółowej, wraz z odtworzeniem i aktualizacją osnowy w ośrodku geodezyjnym,
m) Usunięcie karpin po wyciętych drzewach, wraz z wywozem i utylizacją karpin,
n) Wykonanie robót towarzyszących,
o) Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z humusowaniem.
p) Wykonanie zadania zgodnie z warunkami uzgodnienia z PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, tj.:
1) Zakończenie zadania należy zgłosić do PKP S.A. Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku celem dokonania odbioru terenu po zakończonych pracach.
2) Po zakończeniu robót, przed odbiorem ostatecznym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej inwestycji i naniesienia jej na mapy z zasobu Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Gdańsku, Wydział Geodezji i Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości, 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 2-4, tel. 58 721 49 94.
3) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na rzecz PKP S.A. Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku kaucję w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), stanowiącą gwarancję sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej inwestycji. Z chwilą dostarczenia potwierdzonej przez KODGiK w Gdańsku mapy inwentaryzacji kaucja zostanie zwrócona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 763085,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 217005G W ZAKRESIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ O DŁUGOŚCI 750M W GNOJEWIEW ramach zamówienia znajduje się:
a) wykonanie nakładki bitumicznej o długości 750 m i stałej szerokości 5,5 m, w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej z poszerzeniami jezdni do stałej szerokości na całym odcinku, z wykonaniem nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniach.
b) przebudowa istniejących zjazdów po lewej stronie,
c) wykonanie poboczy jezdni i zjazdów z kruszywa łamanego,
d) remont istniejących przepustów pod zjazdami,
e) montaż oznakowania pionowego,
f) montaż stalowej bariery energochłonnej po obu stronach obiektu mostowego,
g) wykonanie robót towarzyszących,
h) zagospodarowanie terenów zielonych wraz z humusowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 620722,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1369000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1506128,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1369000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT, USŁUGI, HANDEL skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931538709
7.3.3) Ulica: os. Kwiatowe 4
7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-132
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1369000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1242594,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT, USŁUGI, HANDEL skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931538709
7.3.3) Ulica: os. Kwiatowe 4
7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-132
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1164000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.