eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW BĘDZINKO, KŁADNO I ŚMIECHÓW NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW BĘDZINKO, KŁADNO I ŚMIECHÓW NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW BĘDZINKO, KŁADNO I ŚMIECHÓW NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fabc57f-d44a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008457/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW OBRĘBÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365266,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Będzinko, Kładno i Śmiechów położonych na terenie jednostki ewidencyjnej : 320901_2 – Gmina Będzino.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w obszarze objętym niniejszym opisem przedmiotu zamówienia - warunkami technicznymi do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a ust. 1-12 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w szczególności:
a) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków oraz aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych dla obrębów ewidencyjnych zlokalizowanych w granicach jednostki ewidencyjnej Będzino przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
b) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
c) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzech etapach:
a) ETAP I obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 1 do 3 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
b) ETAP II obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 4 do 20 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
c) ETAP III obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 21 do 23 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TO FIX XYZ” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731897120

7.3.3) Ulica: Cyfrowa 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-441

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.