eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "BUDOWA CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK PIESZO-ROWEROWYCH I ZATOK AUTOBUSOWYCH NA DK NR 20, 21, 91 ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU" z podziałem na 8 części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK PIESZO-ROWEROWYCH I ZATOK AUTOBUSOWYCH NA DK NR 20, 21, 91 ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 8 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Subisława 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejon_tczew@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK PIESZO-ROWEROWYCH I ZATOK AUTOBUSOWYCH NA DK NR 20, 21, 91 ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 8 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d9ff37-04a6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.GD.Z-14.2412.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6630765,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ Z ODWODNIENIEM NA DK 20 W M. PRZĘSIN”.
Część nr 1 obejmuje budowę ścieżki pieszo – rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 20 w m. Przęsin, od km 183+228 do km 183+750 wraz z odwodnieniem i kanałem technologicznym.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1492825,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „BUDOWA CHODNIKA Z ODWODNIENIEM NA DK 20 W M. NIEZABYSZEWO”.
Część nr 2 obejmuje budowę chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 20 w m. Niezabyszewo, od km 219+078 do km 219+993 wraz z odwodnieniem, kanałem technologicznym i przebudową elektroenergetycznej linii napowietrznej oświetlenia drogowego.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1901801,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - „BUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH Z DOJŚCIAMI NA DK 21 W M. KOWALEWICE”
Część nr 3 obejmuje budowę pięciu zatok autobusowych zlokalizowanych przy
DK 21 w m. Kowalewice od km 5+300 do km 7+100 wraz z chodnikami zapewniającymi dojście do zatok.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 605027,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - „BUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH Z DOJŚCIAMI NA DK 21 W M. MOCZYDŁO”
Część nr 4 obejmuje budowę dwóch zatok autobusowych zlokalizowanych przy
DK 21 w m. Moczydło od km 35+100 do km 35+350 wraz z chodnikami zapewniającymi dojście do zatok.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 263013,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: „BUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH Z DOJŚCIAMI NA DK 21 W GM. KOBYLNICA”.
Część nr 5 obejmuje budowę dwóch zatok autobusowych wzdłuż drogi krajowej nr 21 w m. Żelki gm. Kobylnica, od km 40+735 do km 40+915 wraz z chodnikami zapewniającymi dojście do zatok.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 349070,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: „BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ I ODWODNIENIA NA DK 91 W M. PSZCZÓŁKI”.
Część nr 6 obejmuje budowę ścieżki pieszo – rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 91 w m. Pszczółki, od km 30+380 do km 30+963 wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1709089,43 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: „BUDOWA CHODNIKA NA DK 20 W M. TUCHOM”
Część nr 7 obejmuje budowę chodnika wzdłuż DK 20 w m. Tuchom od km 307+367 do km 307+897.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 157974,28 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8: „BUDOWA CHODNIKA Z ODWODNIENIEM NA DK 21 W M. ZIELIN”
Część nr 8 obejmuje budowę chodnika wzdłuż DK 21 w m. Zielin od km 28+696 do km 29+011.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ"), który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 151964,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1986428,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1986428,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1986428,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marbruk Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220894524

7.3.3) Ulica: ul. Długa 1

7.3.4) Miejscowość: Charzykowy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna, teletechniczna i sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1986428,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2422387,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2422387,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2422387,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marbruk Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220894524

7.3.3) Ulica: ul. Długa 1

7.3.4) Miejscowość: Charzykowy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna, teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2422387,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.