eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/874312

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c744058-b519-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4444670,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej”

2. Realizacja zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulic Chopina, Parkowej, Cichej w Izbicy Kujawskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa sieci wodociągowej.
Projekt zakłada wykonanie pieszo-jezdni dla zadanego układu drogowego. W tym celu należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni oraz chodników z płytek chodnikowych.
Projektuje się nawierzchnię jezdni, zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm. Nawierzchnię jezdni i zjazdów należy wykonać z kostki o kolorze szarym, natomiast powierzchnie chodników z kostki koloru grafitowego.
W celu prawidłowego odwodnienia projektuje się ściek poprzez zastosowanie jednego rzędu kostki o grub. 6 cm wzdłuż którego zlokalizowane będą wpusty uliczne.
Połączenie zjazdów z ciągiem drogi należy zrealizować za pomocą skosów 1:1
Ze względu na bardzo duże różnice w usytuowaniu bram wjazdowych do posesji dla części ul. Cichej projektuje się przekrój uliczny, tj. oddzielenie chodnika od jezdni zrealizowane zostanie za pomocą krawężników. W przywołanych miejscach, gdzie różnice w wysokości są znaczne, należy na chodniku wykonać stopnie schodów.

Charakterystyka projektowanej drogi:
Kategoria dróg: gminne,
Klasa drogi: Dojazdowe (D)
Kategoria ruchu: KR1,
Łączna długość: 440 mb
Szerokość nawierzchni: 5,50 m,
Szerokość pasa ruchu: 2,75 m,
Przekrój jezdni: 1x2
Rodzaj nawierzchni: kostka brukowa betonowa.
Projekt zakłada usunięcie istniejących drzew kolidujących z inwestycją.
Projekt zakłada wykonanie nasadzeń zastępczych w miejscach wskazanych w części rysunkowej. Nasadzenia należy wykonać za pomocą drzew z gatunku Jastrząb pospolity (Sorbus aucuparia).
Projektowana sieć kanalizacji deszczowej wykonana będzie z rur 160PCW, 400PCW i 500PCW z litego PCW. Na sieci zaprojektowano montaż studni przelotowych dn1200 i 1500 betonowych. Odprowadzenie wód opadowych poprzez wpusty drogowe na studzienkach betonowych dn500. Przy wykonaniu robót ziemnych niezbędna jest całkowita wymiana gruntu.
Sieć kanalizacji deszczowej ciśnieniowej zaprojektowano z rury z litego PE100 PN10 SDR-17
-125PE -długość 45,0 m
-110PE -długość 3,0 m
Sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej zaprojektowano z rur z litego PCW SN8
-500PCW z litego materiału -długość 250,0 m
-400PCW z litego materiału -długość 176,0 m
-160PCW z litego materiału -długość 120,0 m
Uzbrojenie sieci kanalizacji deszczowej
- studzienki betonowe dn1500 -16 szt
- studzienki betonowe dn1200 -10 szt
- wpusty betonowe dn500 -31 szt
- separator produktów ropopochodnych z kręgów betonowych średnicy 1200 mm o głębokości 3,3 m w gotowym wykopie. Separator typu PSW- Z 15/150 z włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D (40t) z uszczelką gumową, z płytą nadstudzienną i pierścieniem odciążającym.
- piaskownik z kręgów betonowych średnicy 1500 mm o głębokości 3,3 m w gotowym wykopie. Piaskownik o objętości czynnej V=3,5m3, z włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D (40t) z uszczelką gumową, z płytą nadstudzienną i pierścieniem odciążającym.
- przepompownia wód deszczowych P1 z kręgów betonowych średnicy 1500 mm o głębokości 4,3m, w gotowym łącznym wykopie pod zbiornik retencyjny, z dwiema pompami Q=20,0 l/s każda; wysokość podnoszenia H=5,5m; średnica przewodu tłocznego 125PE; długość przewodu tłocznego L= 200,0m (w tym długość istniejącego przewodu tłocznego L=154,0 m, nowy przewód L=46m); przepompownia z orurowaniem pompowni ze stali nierdzewnej; z włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D (40t) z uszczelką gumową, z płytą nadstudzienną i pierścieniem odciążającym. Przepompownia z kompletną szafką zasilania elektrycznego; z monitoringiem zgodnie ze specyfikacją techniczną. Szczegółowe wymogi przepompowni zgodnie ze specyfikacją techniczną.
- przepompownia wód deszczowych P2 z kręgów betonowych średnicy 1500 mm o głębokości 4,35m, w gotowym wykopie, z dwiema pompami Q=4,0 l/s każda; wysokość podnoszenia H=2,5m; średnica przewodu tłocznego 110 PE; długość przewodu tłocznego L=3,0m; przepompownia z orurowaniem pompowni ze stali nierdzewnej; z włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D (40t) z uszczelką gumową, z płytą nadstudzienną i pierścieniem odciążającym. Przepompownia z kompletną szafką zasilania elektrycznego; z monitoringiem zgodnie ze specyfikacją techniczną. Szczegółowe wymogi przepompowni zgodnie ze specyfikacją techniczną.
Sieć wodociągową zaprojektowano z rur litego 110PCW, 160PCW, dn80 żeliwo (na podłączeniach do hydrantów HP80) a przyłącza wodociągowe z 32PE.
- przewód wodociągowy 160PCW PN10 - długość 288,00 m
- przewód wodociągowy 110 PCW PN10 - długość 140,00 m
- przewód wodociągowy dn80 żeliwo - długość 12,00 m
- przewód 32PE - długość 142,00 m
- hydrant ppoż. naziemne HP80 - 5 szt.

Zbiornik retencyjny żelbetowy z betonu klasy C 40/50 na wody deszczowe o poj. czynnej V=150m3. Zbiornik wodoszczelny o wodoszczelności W8. Zbiornik prefabrykowany składający się z 4 elementów ( ściany i dna ) i 4 płyt pokrywowych. Zbiornik z dwoma wejściami obsługowymi na studzienkach dn 1000mm i wysokości H=0,8m . Zamknięcie studzienek włazami żeliwnymi typu ciężkiego.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
- wprowadzenia przed rozpoczęciem robót tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym zgodnie z zatwierdzonym projektem.
- wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.
UWAGA:
Na czas wykonywania robót instalacyjnych posesje mieszkańców należy zabezpieczyć w stały dopływ wody poprzez wybudowanie tymczasowego rurociągu PE o średnicy Dz63mm łącznie z zasileniem poszczególnych budynków, które zgodnie z mapą posiadają obecnie zasilenie. Po wybudowaniu docelowego wodociągu mieszkańcy zostaną przełączeni do nowego rurociągu.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz ustawienia 1 tablicy informacyjnej Zadania, o których mowa w § 2 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 953 ze zm.), zgodnie z wymaganiami tego rozporządzenia i Programu.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 8, 9 do SWZ.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45252124-3 - Przepompowywanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3577824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6400770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3577824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy WOD-BUD Zdzisław Kliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881005940

7.3.4) Miejscowość: Nasiegniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3577824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.